|
Receiver med kraftoverskud |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2014 kl. 10:49 |
Hej Alle
Jeg har en hjemmebiograf i kælderen, hvor jeg savner lidt kraft i min Receiver. Rummet er 30m2 og i dag har jeg en Onkyo 3XX som jeg gav 1500 Kr i el-giganten for snart 3 år siden. Den skal udelukkende bruges til film og må meget gerne være brugt. Jeg har ikke noget imod at det er en ældre svend uden wifi og andet moderne features. Men den skal have noget overskud og helst heller ikke være alt for dyr - læs under 5000 Kr. Hvad siger I, hvad skal jeg gå efter? MVH Jimmi
|
|
![]() |
|
Brumme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg ville se efter en brugt Anthem MRX 500 eller 700. Har selv en 500 og den har mere end rigelig med kraft. |
|
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83 Anthem MRX 500 Densen B200 Rega Saturn Squeezebox Touch Rega RP 8 WD TV Live Hub Audio Magic ST1 Mk II Audiovector C Sub Audiovector C Super Center Audiovector M1 Super |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
En Pioneer SC-LX81 - 83 burde kunne fåes inden for dit budget. Den har ICE-Power udgangstrin, som er meget effektivt. Min 83'er klarer simpelthen ALT
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Der er lige solgt en onkyo 876 for 2000 tror jeg det var. Det er et godt køb. De er jævnligt til salg og har "rigeligt" med kræfter.
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Super, så er der noget at gå efter. Tak og kom endelig med flere, hvis det er :-)
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Stort set alle modeller er stærkere end de små modeller... Når dit budget er 5 k kan du ramme nogle fine maskiner, specielt brugt ;)...
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Har den pre-out? For så er effekt værd at overveje.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Nej... En effekt fortjener stadig bedre preamp end en onkyo 3xx serie. Der er meget bedre lyd at hente ved at købe en langt bedre model med bedre indmad...
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
Enten er det et godt tilbud eller en fejl pris
http://www.harmankardon.dk/harman-kardon-product-detail_dk/hk-avr-370.html 1999 for en Harman kardon AVR 370
Redigeret af Lygtemanden - 29-August-2014 kl. 10:16 |
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Jeg kan kun tale godt for onkyo 876, det er virkelig et bæst og kan fås til rimelig penge, dog uden mange af de nye funktioner.
Redigeret af O'Riley - 30-August-2014 kl. 11:33 |
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Hvor får man den til rimelige penge? Jeg ville have haft den der var til salg her for 2k, men blev desværre overløbet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |