|
Receiver med preout |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Arrrrh, det er vidst en sandhed med modifikationer..... Det største problem var vidst at folk ikke havde styr på indgangene på deres tv, så de satte et s-video signal til et scartstik, hvor der kun var composite ind og så fik de sort-hvide billeder (hvilket en color-fix kunne lave om på). S-video er en fast standard, S-video er trinnet op i forhold til composite idet farve og lysstyrke kører som separate signaler. Klaus |
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
|
Du har ganske ret, men syntes bare aldrig det har fungeret..
|
||
![]() |
||
ferrebo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
|
Ligner et godt bud. http://www.audiovision.cz/files/product/3040/gallery/_vyrp11_11marantz_nr1402_back.jpg Ser den har to preout udgange, som jo er lige, hvad jeg skal bruge. Takker mange gange - også til jer andre for god vejledning til en nybegynder
![]() |
||
![]() |
||
ferrebo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
|
Fandt denne:
Må være god nok til en amatør ![]() PFT EDIT: Hvorfor laves en receiver uden HDMI
![]() Redigeret af ferrebo - 18-April-2012 kl. 20:42 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
|
Gå efter den Marantz jeg linkede til...... Klaus |
||
![]() |
||
|
Hej Klaus Jeg kontaktede ham i går, men han har desværre solgt den for 2600. Det bliver nok denne:
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |