|
Receiver med Spotify |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2013 kl. 08:54 |
Vil gerne forenkle mit setup.
Hvilken receiver med Spotify (og evt. Airplay) kan anbefales til små penge? Har desuden et par andre ønsker. - Nem opsætning - Audyssey MultiEQ? - HDMI audio return - On screen display via HDMI med instillinger og evt. volume - 3D passthrough - analog til HDMI konvertering andet der er nødvendigt i nærmeste fremtid? |
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flere Onkyo receivere har Spotify (skal være Spotify Premium), men ellers er der vist ikke rigtigt nogle. Onkyo har dog ikke Airplay support. Se evt. min sammenligning af 2013 modeller på http://digitalt.tv/2013-av-receivere/
Personligt foretrækker jeg dog Airplay fra iPad til receiver, synes ikke Spotify brugerinterfacet på Onkyo er særligt godt. Bruger selv Yamaha receiver. Redigeret af digitalt.tv - 06-April-2013 kl. 09:55 |
|
![]() |
|
superbo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2011 Status: Offline Point: 25 |
de nye fra marantz og denon kan også tage spotify
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Kan se Marantz har en ny NR1604: http://us.marantz.com/us/Products/Pages/ProductDetails.aspx?CatId=AVReceivers&SubCatId=0&ProductId=NR1604 - der ser fin ud.
|
|
|
|
![]() |
|
Kan se der er gode tilbud på
VSX-422 TX-NR515 Pioneer har Airplay hvor Onkyo har Spotify - vil egentlig foretrække Airplay da jeg vel kan streame Spotify over Airplay - right?
|
|
|
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
Right.........
![]() |
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
Jeg har Spotify på min Integra,men streamer altid over Air play ,fra min Iphone.. Der er osse en blande funktion,og det ka jeg ikke finde på min Integra
|
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Streamer spotify via Airplay til min pioneer. Umiddelbart en rigtig god løsning. Synes ikke de apps som jeg prøvede fra denon og onkyo havde noget særlig højt niveau af funktionalitet. Kan ikke forestille mig at skulle betjene spotify med en fjernbetjening.
|
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 179 |
+1 til airplay.. Jeg har købt den lille marantz nr-1403 og et atv3. Billigt og fungerer perfekt.
|
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
![]() |
|
Lyder super - så vil læse lidt flere review - hælder ellers mest til en Onkyo 515 - har allerede ATV2 og ATV3 - men syns det vil være federe at have Airplay i receiveren.
|
|
|
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Men ville det gøre godt for noget? Den begynder hverken at danse eller lave kolbøtter bare fordi den har airplay indbygget. Har du et apple tv tilsluttet i forvejen, så er der ingen grund til at gå efter receiver med airplay indbygget. Det eneste det vil føre til er at du skal skifte input flere gange. Jeg har et ATV3 tilsluttet min pioneer som har airplay, og bruger aldrig den indbyggede airplay funktion.
|
|
![]() |
|
Jeg vil gerne at det er så nemt som muligt for Trunten.
Pt. har jeg en Sonos Connect sat til min AVR-1911 og det kræver at der skal fat i remoten, stilles over på korrekte indgang - åbne app og så er der musik. Hvis receiveren har den smarte "wake-on-lan" standby - går jeg udfra at lige så snart lille mor starter Spotify app op og vælger airplay ikonet - så er der musik - uden at vi skal rode med fjernbetjeningen til anlægget - right?
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |