|
Receiver med Spotify |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er korrekt ja. Den detalje havde jeg glemt. Sådan virker det i hvert fald på Pioneer modeller.
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Tak - så må det være en receiver med den funktionalitet jeg går efter - kan lide det nice and simple.
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
Jeg roder da heller ikke med fjernbetjeningen når jeg starter air play(spodify) op på min
Yamaha 820, starter selv op når air play aktiveres. Jeg har netop købt den pågældende Receiver og har i den forbindelse afsøgt markedet for de gængse receivere, inkl checke nettet for fejl. Og jeg er ikke i tvivl om hvad man bør købt pt.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Der var også snakke om hvis man kørte AirPlay over Apple tv at receiveren ikke tænder selv så.
|
|
![]() |
|
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
Hvilken af dem har bedst on screen setup og bedst/nemmest afspilning af spotify via app eller Airplay?
|
|
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
|
![]() |
|
Jeg kan bare udtale mig om pioneer da det er det jeg har:
On-screen gui er fint og overskueligt. Nogle receivere kan konfigureres fuldstændigt via en ipad app (hvis du har sådan en). Indbygget AirPlay fungerer som det nu gør på alle andre (det er der bare). Der er ikke indbygget spotify i Remote app til receiver, men det er også bedre at bruge spotifys egen app. Normalt bruger man jo kun GUI når man skal ændre på noget, så det er vel ikke så vigtigt igen? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |