|
Receiver med strøm fra C372 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Simo219h ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-April-2014 kl. 15:52 |
Hej
Jeg har i forvejen en NAD C372, og B&W's dm603s3 højttaler. Jeg vil gerne have surround i stedet for stereo, og skal derfor have købt en ny surround receiver. Jeg tænker man må da kunne bruge min NAD C372 til at levere noget power til min kommende Surround receiver. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gå efter. mit budget er maks 3000 gerne brugt.
Har i nogle bud?
|
|
www.it-simon.dk - IT Konsulenter, når du har brug for det!
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan sagtens bruges som forstærker på fronterne i et Surround setup, det kræver så at den Reciver du anskaffer har Pre Out til frontudgangene. Marantz har Recivere ned Pre Out på fronterne, nogle af deres modeller har det på alle HT udgangene.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |