recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Receiver med strøm fra C372
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Receiver med strøm fra C372

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simo219h Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simo219h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Receiver med strøm fra C372
    Sendt: 30-April-2014 kl. 15:52
Hej

Jeg har i forvejen en NAD C372, og B&W's dm603s3 højttaler. Jeg vil gerne have surround i stedet for stereo, og skal derfor have købt en ny surround receiver. Jeg tænker man må da kunne bruge min NAD C372 til at levere noget power til min kommende Surround receiver. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gå efter. mit budget er maks 3000 gerne brugt.

Har i nogle bud?
www.it-simon.dk - IT Konsulenter, når du har brug for det!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 16:34

Den kan sagtens bruges som forstærker på fronterne i et Surround setup, det kræver så at den Reciver du anskaffer har Pre Out til frontudgangene. Marantz har Recivere ned Pre Out på fronterne, nogle af deres modeller har det på alle HT udgangene.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu