recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Receiver og projektor genstarter spontant
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Receiver og projektor genstarter spontant

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Receiver og projektor genstarter spontant
    Sendt: 01-Marts-2016 kl. 07:33
Hej,
jeg har lidt udfordringer med mit hjemmebio setup, som kan finde på at genstarte spontant. Problemet opstår kun ved streaming af f.eks. DRTV, Netflix eller HBO, alle sammen via PS3. Jeg kan ikke mindes at det er sket ved afspilning af blu-ray (også via PS3). Der går typisk ca. 30-35 min og så genstarter begge enheder, men aldrig PS3'en. Mit setup er flg:

PS3 -> Receiver (Yamaha 3030) -> Projektor (Sony HW55es) det hele er forbundet via HDMI. Jeg har prøvet at slå CEC fra på projektoren, bare for at se om det ville gøre at den ikke genstartede, men det har ikke hjulpet. Er der nogen med idéer til, hvad det kan være?

/Thomas
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 15:26
Slet ingen med nogle gode bud??
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu