|
Receiver og projektor genstarter spontant |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Marts-2016 kl. 07:33 |
Hej,
jeg har lidt udfordringer med mit hjemmebio setup, som kan finde på at genstarte spontant. Problemet opstår kun ved streaming af f.eks. DRTV, Netflix eller HBO, alle sammen via PS3. Jeg kan ikke mindes at det er sket ved afspilning af blu-ray (også via PS3). Der går typisk ca. 30-35 min og så genstarter begge enheder, men aldrig PS3'en. Mit setup er flg: PS3 -> Receiver (Yamaha 3030) -> Projektor (Sony HW55es) det hele er forbundet via HDMI. Jeg har prøvet at slå CEC fra på projektoren, bare for at se om det ville gøre at den ikke genstartede, men det har ikke hjulpet. Er der nogen med idéer til, hvad det kan være? /Thomas
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen med nogle gode bud??
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |