|
Receiver på subwoofer. ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2016 kl. 17:43 |
Hejsa alle sammen. Jeg har et spørgsmål omkring at jeg vil sætte min onkyo txnr727 på toppen af min Dali sub e12 p.g.a pladsmangel. Min sub stå på spikes oven på en flise som så ligge på en gummimåtte. Vil det skade min receiver hvis den bliver sat oven på Wofferen?
Det er ikke fordi jeg syntes at kabinettet på subwooferen ryster meget. Men ville da lige høre om der er nogen der har prøvet det? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan da muligvis give noget resonans i Reciverens kabinet. Har en pladespiller oven på SWen, men den er meget solid og der er ingen vibrationer. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
Hvis jeg satte min receiver på nogle gode gummi dutter,så skulle det måske kunne fjerne resonansen?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, hvis der er problemer med vibrationer/resonans, så Placer Reciver på et dæmpende underlag. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg prøver det. Tak for hurtig response.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |