|
Receiver til Beolab 6000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ferrebo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-April-2012 kl. 23:25 |
Har tidligere spurgt til en billig receiver med pre-out, da jeg ønsker at tilslutte dem til et par aktive højtalere - nærmere bestemt Beolab 6000 fra B&O. I mellemtiden har jeg så fundet ud af, at denne receiver minimum skal have en 2,5 volts trigger, som det bl.a. nævnes i denne guide:
Den receiver, jeg havde besluttet mig for at købe, er en Marantz MR-1402. Men har den den fornødne trigger, så højtalerne ikke slukker, når der ikke kommer lyd?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej...
Klaus |
|
![]() |
|
ferrebo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
Medmindre jeg ønsker at fikse trigger-problemet selv, lader det så til, at Yamaha RX-V1065 er det bedste bud til kr. 4000, når der både skal være trigger og pre-out? |
|
![]() |
|
gadeberg87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 145 |
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
Næsten alt der hedder Marantz gennem de sidste 15 år har det. Er du villig til at købe brugt, så..... Eller denne: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110575&title=s-Onkyo-txnr609b Klaus |
|
![]() |
|
Tak for begge links.. Hvis der er noget brugt til en god pris, er jeg klar. Men den du linkede til, Klaus, er desværre allerede solgt.
|
|
![]() |
|
Det var i øvrigt min plan at købe denne Marantz, men havde ikke trigger - ville nok blive lidt irriterende i længden at høre på højtalerne, der tænder og slukker.. Med mindre, man vil lave trigger selv selvfølgelig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |