|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stig73 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-April-2005 Sted: Norway Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 14:22 |
Jeg har et par Dali 104 stående som jeg har tenkt å benytte som fronthøytalere i en liten loftstue hvor barna holder hus.
Vil utvide med senter, sub (8") og små bakhøyttalere etterhvert. Oppsettet vil hovedsaklig bli benyttet til film. Pre-Out er ikke påkrevd. Trenger tips til en billig receiver til dette formålet (maks ca. 3.000 DKK) Noen som har noen gode tips? |
|
![]() |
|
gasjack ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2008 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Hvad med en Onkyo 607? Den får god kritik de fleste steder og kan fåes til lige under 3000 fra Tyskland. Idealo |
|
![]() |
|
Stig73 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-April-2005 Sted: Norway Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jeg har sett litt på Onkyo, og det later til å være et godt valg. Kan muligens få Denon AVR-1909 til en svært hyggelig pris. Hva tror dere om den? Yahama RX-V465 er vel også noe å tenke på? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |