recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Receiver til Dali 400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Receiver til Dali 400

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 17:41
PCM er bare et digitalt lyd format. Tror kun der kommer PCM ud af Apple tv. 2 kanals er bare stereo. 
 
Ved nærmere eftertanke er det nok ligegyldigt for din forstærker kan nedkonvertere til stereo.
 
Håber du bliver glad for forstærkeren.


Redigeret af Mufti - 19-Januar-2014 kl. 17:44
Til top
Madskinen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2014
Sted: 6800
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madskinen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2014 kl. 18:08
Det tror jeg at jeg gør.
Mit største problem er at hvis jeg har set tv og derefter skifter over på apple tv så er der igen ingen lyd, kun billede. Hvis jeg tager strømmen fra alle enheder og starter op på apple tv er der lyd...
Man skulle næste tro der går et eller andet galt med hensyn til det toslink kabel jeg har i for at få lyd ved visning.

Men mufti du skal have tusind tak for din hjælp !
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu