recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Receiver til KEF T205
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Receiver til KEF T205

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Epsi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Januar-2007
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Epsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Receiver til KEF T205
    Sendt: 07-Marts-2013 kl. 21:04
Hej
Jeg har tænkt mig at købe et sæt KEF T205. Jeg har i dag en NAD T753 som efterhånden er ret gammel.

Jeg har kig på en Yamaha RX-V673 men er i tvivl om den har kræfter nok. Det behøver ikke være en Yamaha, jeg er også åben for andre mærker. Jeg har også kig på en RX-A820, men den er lige lidt dyr, men hvis der er stor forskel kan jeg godt give det mere. Jeg har bare følgende krav:

Airplay
Skal kunne slukkes via iPhone app
Gerne to HDMI udgange, men ikke et krav
God lyd :-)

Den skal bruges til både film og musik, og skal stå i en vinkelstue på ca. 40 m2

Udseende er lige meget da den kommer til at stå i en kælder.
Til top
Epsi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Epsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 23:58
Anyone?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19863
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 00:13
Den skal såmænd nok være kraftig nok. Sæt delefrekvensen så højt som muligt, så er det subben der må tage "skraldet".

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Epsi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Epsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 22:29
Har I evt. andre forslag?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 23:21
Der er jo også RX-V773, der er lige midt imellem de to du nævner. Den har pre-out til alle kanaler, hvis du senere skulle få lyst til at lege med en effektforstærker.
Men vær lige opmærksom på, at den nye x75 serie er lige på trapperne. Den er ikke hos forhandlerne endnu, kan jeg se, men den er på Yamahas danske side.

Redigeret af Nagash - 10-Marts-2013 kl. 23:22
Til top
Epsi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Epsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 08:05
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Der er jo også RX-V773, der er lige midt imellem de to du nævner. Den har pre-out til alle kanaler, hvis du senere skulle få lyst til at lege med en effektforstærker.
Men vær lige opmærksom på, at den nye x75 serie er lige på trapperne. Den er ikke hos forhandlerne endnu, kan jeg se, men den er på Yamahas danske side.

Jeg har ikke lige set de var på vej med noget nyt. Det er nok derfor de gamle modeller er billige.

Jeg kan ikke rigtig se de nye har noget "revolutionerende". Er det noget man burde vente på?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2013 kl. 12:07
Det kan jeg bestemt heller ikke. Jeg kan ikke engang se noget vildt ved den nye 775 i forhold til min 771. Så jeg tror roligt du kan købe x73 serien på tilbud.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu