|
Receiver til KEF T205 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2013 kl. 21:04 |
Hej
Jeg har tænkt mig at købe et sæt KEF T205. Jeg har i dag en NAD T753 som efterhånden er ret gammel. Jeg har kig på en Yamaha RX-V673 men er i tvivl om den har kræfter nok. Det behøver ikke være en Yamaha, jeg er også åben for andre mærker. Jeg har også kig på en RX-A820, men den er lige lidt dyr, men hvis der er stor forskel kan jeg godt give det mere. Jeg har bare følgende krav: Airplay Skal kunne slukkes via iPhone app Gerne to HDMI udgange, men ikke et krav God lyd :-) Den skal bruges til både film og musik, og skal stå i en vinkelstue på ca. 40 m2 Udseende er lige meget da den kommer til at stå i en kælder. |
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anyone?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19863 |
Den skal såmænd nok være kraftig nok. Sæt delefrekvensen så højt som muligt, så er det subben der må tage "skraldet".
Klaus |
|
![]() |
|
Har I evt. andre forslag?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Der er jo også RX-V773, der er lige midt imellem de to du nævner. Den har pre-out til alle kanaler, hvis du senere skulle få lyst til at lege med en effektforstærker.
Men vær lige opmærksom på, at den nye x75 serie er lige på trapperne. Den er ikke hos forhandlerne endnu, kan jeg se, men den er på Yamahas danske side. Redigeret af Nagash - 10-Marts-2013 kl. 23:22 |
|
![]() |
|
Jeg har ikke lige set de var på vej med noget nyt. Det er nok derfor de gamle modeller er billige. Jeg kan ikke rigtig se de nye har noget "revolutionerende". Er det noget man burde vente på? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det kan jeg bestemt heller ikke. Jeg kan ikke engang se noget vildt ved den nye 775 i forhold til min 771. Så jeg tror roligt du kan købe x73 serien på tilbud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |