|
Reciever kun til film |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er det længe siden jeg har hørt en Yamaha, men normalt går man ikke galt i byen med en sådan. Det er en lidt svær opgave du har bevæget dig ind i, men prøv om du kan låne et par receivere med hjem til lytning
![]() |
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Der er kun et svar....
ANTHEM MRX-300 ![]() pjat til side. http://www.tapeconnection.dk/demo.aspx?&product_number=1005821011 Anthem har ikke indbygget airplay og sportify. Men har fokus på en god solid strømforsyning/forstærker del, god kredsløb samt deres es: ARC, deres rumkorrektion. Jeg kan kun anbefale reciveren, den performer super og til den pris som du kan få demo modellen til, er jeg ikke i tvivl!
![]() |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Sådan som du spørger her synes jeg det lyder lidt som om du er bekymret for at få noget der er forældet eller ikke kan det sidste nye. HDMI 1.4 er ikke "det nye". Faktisk er det "det gamle". HDMI 2.0 er netop frigivet. Man kan endnu ikke få recievere med 2.0 og det er stadig uklart til hvad og hvordan man kommer til at bruge det, andet end at det nok i et eller andet omfang vil være en forudsætning for at kunne benytte 4k/UHD video. 4K skærmene er her allerede og der er også tale om 4K-bluray (se recorderes forside), så det er noget der ikke er alt for lang væk. Hvis det var mine penge, ville jeg overveje det to gange inden jeg lagde 10k,- for en ny reciever. En anden ting er at mange tidligere HDMI 1.4 recievere ikke kan lade 4k video passere, eller også så står det bare ikke i specifikationerne, så for der meste er det i hvert fald helt utestet. |
|
![]() |
|
kjeld69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Nej er pt ikke så interesseret i HDMI 2.0 kun 1.4 da jeg bruger 3D en del.
Ved godt jeg hele tiden kan vente på den nye , men har valgt at det skal være nu jeg vil have ny reciever. Den Anthem ser godt nok fed ud til prisen |
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
OKI, det er dit valg :-) Syntes bare du skulle have en "heads up". Der er pt bunker af grej på tilbud alle vegne, så det skulle være muligt at finde noget godt til rimelige penge. Pøj Pøj med det. |
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
prøv at søg "Anthem mrx300 test" Den får KUN rosende ord for sin surround kredsløb og forstærker del.! ![]() overvej den, den får kun
![]() |
|
Setup:
|
![]() |
|
kjeld69 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Vi er enige om at Anthem har HDMI 1.4 .
Kan ikke rigtig finde noget om det rundt omkring |
|
![]() |
|
jo, der er 4 1.4 hdmi indgange. Jeg bruger den også med 3D ![]() http://www.koda.pl/public/files/reviews/www_trustedreviews_com_anthem_mrx_300_Surround_Sound_System_opt1.pdf
|
|
Setup:
|
![]() |
|
Men ingen Audio Return Channel øv
|
|
![]() |
|
En optisk kabel imellem, så er problemet heller ikke større
![]() |
|
Setup:
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Der er sgu heller ikke så mange recievere, hvor HDMI CEC / ARC er perfekt, så sats altid på kabelløsning - og bliv positivt overrasket hvis det andet fungerer :P...
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |