|
Reciever til B&O Beolab 14 |
Besvar |
Forfatter | |
jediknightdk
Ny bruger Oprettet: 30-September-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-September-2013 kl. 23:27 |
Hej recordere.
Jeg vil høre om der var nogle som kunne hjælpe mig med at finde en reciever som er egnet til et B&O beolab 14 5.1 udstyr, hvor jeg ikke har et B&O fjernsyn, og derfor skal tilslutte det til en reciever. Der er to muligheder for amp med et av multikabel fra b&o og pre-out med cat7 til phono kabler. Jeg synes at forstået at pre-out skulle give den bedste lyd. Jeg vil nemt kunne sætte anlægget til en billig reciever - overvejede en yamaha 675 til 2000 kr, men har fået at vide at det kan give dårlig lyd, hvis både b&o forstærker/subw og reciever forstærker signalet.... er der nogle som har et bud på en god reciever til det job? Selv har jeg overvejet en NAD t748 http://www.hifiklubben.dk[...] til 4500 kr Men ved ikke om det er overkill, eller om det er det som der skal til for at sikre god lyd.... med pre-out og alle nye lydformater. Jeg håber nogle kan hjælpe her :-) På forhånd tak Rasmus |
|
jediknightdk
Ny bruger Oprettet: 30-September-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har som sagt ikke forstå på lyd, så bær over med mig :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |