|
Reciever til erstatning for onkyo 805 ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2013 kl. 14:22 |
Som overskriften siger Hvad ville være en "værdig" erstatning for min aldrene og bestemt ikke 3dready receiver ? Må indrømme at have tabt føling med reciever-udviklingen, rent power mæssigt er jeg rimmeligt tilfreds med min 805'er, men de små højtalere kan selvfølgelig godt tåle mere, men hvad er værd at kigge og lytte på nu, vel og mærke med et prisleje 10k-15kkr ? |
|
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
|
|
![]() |
|
JensJ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virkelig ingen der kan ryste et mere "moderne" alternativ ud af ærmet ?
|
|
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Der kan være mange alternativer, men hvis det var mig der ønskede at skifte ville jeg vente til 2014.
Vent og se hvilke modeller der kommer med HDMI 2.0 og hvad det betyder for evt. udskiftning af TV, projektor osv. NB. som jeg læser dit spørgsmål, så virker din Onkyo stadig men du vil gerne prøve noget nyt/andet.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
Nu kender jeg ikke noget til din nuværende model, men jeg overvejer selv at opgradere min TX-SR608 med en Denon AVR-X4000: Mest pga. muligheder som pre-outs, 2 x HDMI out, Zone2 med HDMI, LAN adgang, Spotify, Airplay og mere af den slags. ![]() Men hvis du er i prisklassen 10-15K er den jo alt for billig. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |