recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reciever til erstatning for onkyo 805 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reciever til erstatning for onkyo 805 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reciever til erstatning for onkyo 805 ?
    Sendt: 05-December-2013 kl. 14:22

Som overskriften siger Hvad ville være en "værdig" erstatning for min aldrene og bestemt ikke 3dready receiver ? Må indrømme at have tabt føling med reciever-udviklingen, rent power mæssigt er jeg rimmeligt tilfreds med min 805'er, men de små højtalere kan selvfølgelig godt tåle mere, men hvad er værd at kigge og lytte på nu, vel og mærke med et prisleje 10k-15kkr ?  

P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
Til top
JensJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 19:12
Virkelig ingen der kan ryste et mere "moderne" alternativ ud af ærmet ?
P55vt60y|pioneer Sc Lx87|Kef 5005.2|PS3|Supra Hdmi|WyreWizzard Spellbinder HT kabler|
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 19:28
Der kan være mange alternativer, men hvis det var mig der ønskede at skifte ville jeg vente til 2014.

Vent og se hvilke modeller der kommer med HDMI 2.0 og hvad det betyder for evt. udskiftning af TV, projektor osv.

NB. som jeg læser dit spørgsmål, så virker din Onkyo stadig men du vil gerne prøve noget nyt/andet.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2013 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af JensJ JensJ skrev:

Virkelig ingen der kan ryste et mere "moderne" alternativ ud af ærmet ?
Nu kender jeg ikke noget til din nuværende model, men jeg overvejer selv at opgradere min TX-SR608 med 
en Denon AVR-X4000:

Mest pga. muligheder som pre-outs, 2 x HDMI out, Zone2 med HDMI, LAN adgang, Spotify, Airplay og mere af den slags. Wink 

Men hvis du er i prisklassen 10-15K er den jo alt for billig.  LOL

Mvh. JørgenT
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu