|
reciver og sup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vionic ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2013 kl. 19:32 |
Hejsa..
Jeg har en gammel forstærker af mærket Technics sa-gx530e og en gl. sup også Technisc mærke sb-as100 Problemet er jo så lige at sup'n kun har en phone indgang og reciveren har kun højtaler udgange.. hvordan kan jeg (hvis muligt) sætte sup'n på ? nogle gode ideer ? det skal helst ikke koste mere en nogle få stumper jeg selv kan lode sammen :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sup'en skal du snakke med brdr Price om...:-O
Og nej, du kan ikke sætte en aktiv Sub til højttalerudgangene, med mindre den også har højttaler terminaler. Redigeret af Kampus - 13-August-2013 kl. 19:47 |
|
![]() |
|
Vionic ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Jeg prøver lige i mad forumet så om de kan hjælpe med sup'n :)
Tak for svaret så gider jeg ikke spilde mere tid på at få min sub til og virke på den gamle reciver :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Go ide :-)
Du kan for ret små penge købe en brugt reciever med sub udgang hvis du ikke skal bruge hdmi |
|
![]() |
|
ozimek ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-April-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 113 |
...Eller en passiv suB. De kan også findes billigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |