Hej Forum.
Ja så er den gal med HTPC'en igen...igen 
De sidste gange jeg har optaget noget TV, er det endt med at det optaget program ikke er "tilgængeligt" efter endt optagelse. Når jeg kigger i folderen "recorded TV" er filen kun på omkring 500kb. Alt mit tidligere optaget tv ligger på flere gb. Hvis jeg kigger i VMC kan jeg se at programmet burde være 100 minutter langt, og program beskrivelsen ligger der også, blot intet optaget program.
Jeg har haft problemet før, men det forsvandt (kortvarigt) ved at jeg skannede efter kanalerne påny. Problemet synes at komme samtidig med at min EPG bliver meeeget lang med kanaler der bestemt ikke er tilgængelige på en alm. dvb-t antenne.
Jeg har en helt almindelig DVB-t antenne på loftet (og ser selvsagt frem til Boxer kommer til landet)
Jeg kører med Vista Home Premium + TV pack 2008
Tak for hjælpen, som altid
UPDATE:
Har rodet lidt med tv-instillinger, og problemet synes løst. Der er dog et lille hick-up. VMC advarer om at der intet tv signal er tilgængeligt på DR1, når jeg vil optage et program. Dette er selvom jeg sidder og kigger på krystal klart billede på DR1. Programmet optages da også og kan ses, men hvorfor en så hjernedød advarsel??? Nogen der har en ide??? Det drejer sig som sagt KUN om DR1
Redigeret af Julbeck - 04-December-2008 kl. 20:13