Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:12 |
Hansio skrev:
Godt så, jamen så har du ikke noget at bruge forsiden til, det må der jo være en grund til? jeg lander altid på recorder.dk i håbet om at finde noget relevant at læse, MEN det sker bare ALDRIG, så hvad er recorder.dk udover et forum?
Burde man ikke kunne forvente relevante nyheder, artikler eller test som handler om andet end 'Hitman genopstår' eller 'Mød Mads og Monopolet i Elgiganten' ja, ja, der er gratis, men jeg er sikker på at andet er dækket ind, I ved.
Hvad fanden sker der lige!! |
Og den fatter jeg så heller ikke. Jeg har lavet tonsvis af anmeldelser (senest på en DVB-C enhed), modtager i morgen en Anthem MRX 700 til anmeldelse, og der efter kommer der en Oppo BDP 95 EU. Jeg har lige ofret en feriedag + penge ud af egen lomme, på et besøg i Sønderborg til en besøgsartikel.
Er du sikker på at du vitterlig læser recordere.dk?
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Hansio
Pause fra forummet
Oprettet: 04-September-2007
Point: 78
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:14 |
Hother skrev:
Altså, jeg kender intet til recordere.dk´s økonomi, så er det på plads. Men jeg kan skunute forstå spørgsmålet |
Og jeg kunne blive ved!
|
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23899
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:16 |
Hansio skrev:
Hother skrev:
Altså, jeg kender intet til recordere.dk´s økonomi, så er det på plads. Men jeg kan skunute forstå spørgsmålet |
Og jeg kunne blive ved! |
Og? skaffer du udstyret til anmeldelse?
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Hansio
Pause fra forummet
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:20 |
Hother skrev:
Hansio skrev:
Godt så, jamen så har du ikke noget at bruge forsiden til, det må der jo være en grund til? jeg lander altid på recorder.dk i håbet om at finde noget relevant at læse, MEN det sker bare ALDRIG, så hvad er recorder.dk udover et forum?
Burde man ikke kunne forvente relevante nyheder, artikler eller test som handler om andet end 'Hitman genopstår' eller 'Mød Mads og Monopolet i Elgiganten' ja, ja, der er gratis, men jeg er sikker på at andet er dækket ind, I ved.
Hvad fanden sker der lige!! |
Og den fatter jeg så heller ikke. Jeg har lavet tonsvis af anmeldelser (senest på en DVB-C enhed), modtager i morgen en Anthem MRX 700 til anmeldelse, og der efter kommer der en Oppo BDP 95 EU. Jeg har lige ofret en feriedag + penge ud af egen lomme, på et besøg i Sønderborg til en besøgsartikel.
Er du sikker på at du vitterlig læser recordere.dk? |
Ja, jeg er sikker! Hatten af for jer/dem som ofre deres fritid på arbejde for recorder.dk og der dukker også noget godt op, til tider.
Men fra hvem? Undskyld, men det her er ikke et angreb på dem som bruger deres fritid på artikler, men på dem/ham som står bag siden...
Men for mig der er det interessant hvad der bliver brugt af tid og resurser/penge og hvor meget man som bruger og sponsorer får tilbage.
|
|
Hansio
Pause fra forummet
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:23 |
Hother skrev:
Hansio skrev:
Hother skrev:
Og jeg kunne blive ved! |
Og? skaffer du udstyret til anmeldelse? |
Hvor får andre sider deres testprodukter fra? Producenter som mener siden er vær at ofre porto på?
|
|
quarkir
Guld medlem
Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1561
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:25 |
Hansio skrev:
Hother skrev:
Hvor mange interessante artikler/test ser du gennem den sidste mdr.? |
Du får da ganske præcist det du betaler for... Sagt på en anden måde - siden er drevet frivilligt og der kan derfor være mange årsager til ujævnheder i strømmen af artikler og nyheder. Lev med det eller find et andet sted at læse.
|
mvh Jesper \
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams
|
|
Prospect
Guld medlem
Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:26 |
Haha er dette en joke ?
Du kan da bare finde dig et andet sted at læse dine artikler Hansio. Du skulle nødig gå og tro at nogle tjener penge på dig
|
|
db89
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:27 |
@Hansio hvis du kan få div. produkter til test og har lysten til at skrive gode dybdegående anmeldelser så er du garanteret velkommen til at blive anmelder her på siden PS: hvad er mon egentligt bedst, en anmeldelse af én person der anmelder produktet på det tidspunkt eller feks en tråd med +50 personer der fortæller om deres løbende erfaringer med produktet når der kommer ny firmware, folk får et mere generelt indblik osv
|
|
Hansio
Pause fra forummet
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:27 |
Prospect skrev:
Haha er dette en joke ?
Du kan da bare finde dig et andet sted at læse dine artikler Hansio. Du skulle nødig gå og tro at nogle tjener penge på dig |
Det tror du ikke!!?
|
|
quarkir
Guld medlem
Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1561
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:28 |
Hansio skrev:
Hother skrev:
Hansio skrev:
Godt så, jamen så har du ikke noget at bruge forsiden til, det må der jo være en grund til? jeg lander altid på recorder.dk i håbet om at finde noget relevant at læse, MEN det sker bare ALDRIG, så hvad er recorder.dk udover et forum? Burde man ikke kunne forvente relevante nyheder, artikler eller test som handler om andet end 'Hitman genopstår' eller 'Mød Mads og Monopolet i Elgiganten' ja, ja, der er gratis, men jeg er sikker på at andet er dækket ind, I ved. Hvad fanden sker der lige!! | Og den fatter jeg så heller ikke. Jeg har lavet tonsvis af anmeldelser (senest på en DVB-C enhed), modtager i morgen en Anthem MRX 700 til anmeldelse, og der efter kommer der en Oppo BDP 95 EU. Jeg har lige ofret en feriedag + penge ud af egen lomme, på et besøg i Sønderborg til en besøgsartikel.
Er du sikker på at du vitterlig læser recordere.dk? |
Ja, jeg er sikker! Hatten af for jer/dem som ofre deres fritid på arbejde for recorder.dk og der dukker også noget godt op, til tider.
Men fra hvem? Undskyld, men det her er ikke et angreb på dem som bruger deres fritid på artikler, men på dem/ham som står bag siden...
Men for mig der er det interessant hvad der bliver brugt af tid og resurser/penge og hvor meget man som bruger og sponsorer får tilbage.
|
Jeg læser altså ikke meget andet end en omgang mavesur brok uden noget som helst konstruktivt. Spørger du fordi du ønsker at reklamere på siden, så er forumet her vist ikke det rigtige sted at spørge ???
|
mvh Jesper \
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams
|
|
strandvasker
Guld medlem
Oprettet: 30-September-2009
Point: 2402
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:28 |
Hansio skrev:
Godt så, jamen så har du ikke noget at bruge forsiden til, det må der jo være en grund til? jeg lander altid på recorder.dk i håbet om at finde noget relevant at læse, MEN det sker bare ALDRIG, så hvad er recorder.dk udover et forum? |
Du skal ikke lægge for meget i at jeg linker direkte til forummet og springer nyheder og artikler over, det gør jeg helt generelt på en stribe sites, så det bør du ikke konkludere andet udfra end at jeg generelt foretrækker foums frem for nyhedssider.
|
|
Hansio
Pause fra forummet
|
Sendt: 12-Maj-2011 kl. 19:29 |
db89 skrev:
@Hansio hvis du kan få div. produkter til test og har lysten til at skrive gode dybdegående anmeldelser så er du garanteret velkommen til at blive anmelder her på siden
PS: hvad er mon egentligt bedst, en anmeldelse af én person der anmelder produktet på det tidspunkt eller feks en tråd med +50 personer der fortæller om deres løbende erfaringer med produktet når der kommer ny firmware, folk får et mere generelt indblik osv
|
Det er jo så spørgsmålet, så hvad skal vi med forsiden, udover at vise et par reklamer eller to?
|
|