recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recorder.dk - Artikler vs. Sponsorpenge 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRecorder.dk - Artikler vs. Sponsorpenge 

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2011 kl. 17:57
Hansio har snart været på "pause fra forummet" i to måneder. Bølgerne gik højt og jeg skal ikke prøve at forsvare Hansio's udtalelser eller noget, jeg er bare nysgerrig i fald jeg en dag selv får jokket i spinaten om pause betyder pause eller om det er game-over? Måske synes jeg bare to måneder er længe at køle ned og hvis det reelt er game-over bør det måske hedde "udelukket" i stedet for "pause"?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2011 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Hansio har snart været på "pause fra forummet" i to måneder. Bølgerne gik højt og jeg skal ikke prøve at forsvare Hansio's udtalelser eller noget, jeg er bare nysgerrig i fald jeg en dag selv får jokket i spinaten om pause betyder pause eller om det er game-over? Måske synes jeg bare to måneder er længe at køle ned og hvis det reelt er game-over bør det måske hedde "udelukket" i stedet for "pause"?

Det er ikke nødvendigvis game-over blot man dummer sig.

Men Hansio brød sig jo slet ikke om recordere.dk, og skød bare om sig med en masse udokumenterede beskyldninger. Fortalte vidt og bredt om, hvorfor han ikke kunne lide "os".

Så det er vist ligemeget med at hente ham tilbage. Dels tror jeg slet ikke han vil, og fortsætter han på samme måde vil vi heller ikke lægge hjemmeside til.

Han var vist bare en af de få, som slet ikke forstår at der sidder mennesker bag skærmen i den anden ende.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2011 kl. 22:55