|
Recordere blevet langsom? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 21-August-2009 kl. 19:39 |
Nej, den var smuttet. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 21-August-2009 kl. 19:45 |
Google Analytics bør heller ikke blokeres. Det går ud over statistikken her, hvilket i sidste ende påvirker det som vi kan få af indtægter. Google Analytics er almindeligvis heller ikke noget der på nogen måde sløver siderne ned. Det er data der bruges til statistik, men de få de tekst-data omkring besøg+tidspunkt overføres lynhurtigt mens siderne aligevel loader. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 21-August-2009 kl. 20:03 |
Jeg tror at folk blokerer Google Analytics af hensyn til privatlivets fred, aka privacy. Da Google Analytics bruges næsten overalt efterhånden, forærer vi Google et komplet overblik over vores færden på internettet. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
jeje
Guld medlem Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
Sendt: 21-August-2009 kl. 23:03 |
Browserne har åbenbart noget af skylden for langsommeligheden nogle steder. Jeg har tunet min Firefox som beskrevet i punkt 1 her. Jeg ved ikke, om det er derfor, at recordere kører udmærket her. Måske er der nogle, som vil prøve det og melde tilbage, om det gjorde recordere hurtigere. |
|
3000
Guld medlem Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Sendt: 26-August-2009 kl. 16:30 |
er det kun mig som ikke får mails fra recordere
|
|
jeje
Guld medlem Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
Sendt: 26-August-2009 kl. 20:54 |
Næh, jeg har ikke fået mail om dit indlæg. Det er i øvrigt bedre at lægge et indlæg om manglende mails i denne tråd. |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |