Okay det var en fejl at jeg skrev "påstand"... Jeg mente insinuere hvilket jeg også skriver i et indlæg længere nede.
ZackGem skrev:
Og hvis du selv var med på en masse andre tilsvarende forums inden for andre kategorier, ville du se at de spørgsmål faktisk er MEGET interesante, da svaret mange steder vil være ja!
|
Prøv at se tilbage på de sidste par måneder.. Har Sony-artikler været markant overrepræsenteret i forhold til andre? Nej.... har Sony-artikler været overrepræsenteret i nogle dage? Ja... giver det grundlag for at insinurere at recordere.dk er i lommen på Sony? NEJ - overhovedet slet ikke. Det er fuldstændigt overreageret og lugter langt væk af at trådstarteren hader Sony.
Desværre er det efterhånden således, at mange helt automatisk hyler op (ligesom trådstarteren), når emnet falder på et bestemt firma. Fx. er yndlings hadefirmaet blandt mange, Microsoft. Og det er nøjagtigt det samme der sker. Selv om nyheden handler om at Hr. Gates har givet millioner til AIDS-ramte, så hyler folk stadig op. Det er hyklerisk.
Redigeret af Spaghetti - 25-Oktober-2006 kl. 12:53