recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recordere.dk Forum 10 år - Stor konkurrence
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Recordere.dk Forum 10 år - Stor konkurrence

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Recordere.dk Forum 10 år - Stor konkurrence
    Sendt: 17-September-2013 kl. 14:38
Hej Alle

Den 4. oktober 2003 åbnede forummet her.

Det betyder at vi kan fejre 10 års fødselsdag med jer i år Clap Tongue

Men vi syntes også der skulle være en lille føs'dags-konkurrence, den kan i læse mere om her.

Recordere.dk teamet

Redigeret af Lars - 30-September-2013 kl. 06:23
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 15:53
Tillykke! Og jeg elsker føs'dage ;-)

Redigeret af Kampus - 25-September-2013 kl. 16:27
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2009
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 17:36
Tillykke :-)
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2013 kl. 18:24
Er det virkelig snart 10 år siden. Tillykke. Det tog et par måneder inden jeg nossede mig sammen til at oprette en profil 

(Medlem siden: 07-Januar-2004) 
Til top
nhj4 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nhj4 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 18:44
Stort tillykke her fra

Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)

Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-)
Til top
H0lg3r Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juli-2013
Sted: Næstved, DK
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H0lg3r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 10:33
Stort tillykke! :)
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-September-2013
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 16:16
Puuuuuuuuuust Lars Big smile

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2013 kl. 06:22
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2013 kl. 07:30
Held og lykke Thumbs Up
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2013 kl. 08:33
Stort tillykke.

Har et spørgsmå vedr. konkurrencen.
På rigtigt mange hjemmesider hvor man skal indtaste navn, adresse mm. så kan min Mac selv finde ud af at hente oplysningerne og indsætte dem i de rigtige felter, fra min adressebog.

Men dette fungerer ikke på jeres konkurrencer - kun med emailfeltet. Er det fordi der mangler noget kode der fortæller browseren hvilke felter der er hvad eller er det fordi mine oplysninger er indtastet forkert?
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 17:03
Jeg kom til at lave en lille fejl, som jeg håber IKKE diskvalificerer mig. Jeg kom nemlig til at trykke "indsend" uden at jeg havde trykket svaret af. Har nu rettet fejlen og indsendt svaret igen og håber på forståelse. Det er besvaret med en mail-adresse, der har samme navn som mit brugernavn her.

BORING!
Til top
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2013 kl. 20:41
Tillykke!

++++er alt hvad jeg har! :)
Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu