|
Recordere.dk Forum 10 år - Stor konkurrence |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-September-2013 kl. 14:38 |
Hej Alle
Den 4. oktober 2003 åbnede forummet her.
Det betyder at vi kan fejre 10 års fødselsdag med jer i år
Men vi syntes også der skulle være en lille føs'dags-konkurrence, den kan i læse mere om her.
Recordere.dk teamet
Redigeret af Lars - 30-September-2013 kl. 06:23 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke! Og jeg elsker føs'dage ;-)
Redigeret af Kampus - 25-September-2013 kl. 16:27 |
|
Ronny73
Super bruger Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke :-)
|
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det virkelig snart 10 år siden. Tillykke. Det tog et par måneder inden jeg nossede mig sammen til at oprette en profil
(Medlem siden: 07-Januar-2004)
|
|
nhj4
Bruger Oprettet: 08-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 160 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stort tillykke her fra
|
|
Intet er svært når man først har får det lært, og man lærer så længe man lever, uanset hvem man er ;-)
Sølv er godt, sølv er sundt, derfor lytter jeg til det døgnet rundt ;-) |
|
H0lg3r
Bruger Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stort tillykke! :)
|
|
Bruger udmeldt 17
Super bruger Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
Funktioner
Tak(0)
|
Puuuuuuuuuust Lars
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Alle
Så starter fødselsdagskonkurrencen:
/Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Held og lykke
|
|
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stort tillykke.
Har et spørgsmå vedr. konkurrencen. På rigtigt mange hjemmesider hvor man skal indtaste navn, adresse mm. så kan min Mac selv finde ud af at hente oplysningerne og indsætte dem i de rigtige felter, fra min adressebog. Men dette fungerer ikke på jeres konkurrencer - kun med emailfeltet. Er det fordi der mangler noget kode der fortæller browseren hvilke felter der er hvad eller er det fordi mine oplysninger er indtastet forkert?
|
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kom til at lave en lille fejl, som jeg håber IKKE diskvalificerer mig. Jeg kom nemlig til at trykke "indsend" uden at jeg havde trykket svaret af. Har nu rettet fejlen og indsendt svaret igen og håber på forståelse. Det er besvaret med en mail-adresse, der har samme navn som mit brugernavn her.
|
|
BORING! |
|
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke!
++++er alt hvad jeg har! :) |
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |