recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recordere.dk last page?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Recordere.dk last page?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
ingolfstar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Januar-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ingolfstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Recordere.dk last page?
    Sendt: 21-Januar-2015 kl. 09:23
Hej.

Jeg er daglig recordere junkie og besøger den adskille gange. Det er jeg stoppet med.

Grunden til dette, er at når jeg læser en nyhed, så kunne jeg før i tiden (uanset om det er på mus eller i browseren) trykke tilbage ÉN gang, og derved gik den tilbage til forrige side.

Nu er det anderledes, og jeg skal trykke, måske 5-6 gange, før at den vil gå tilbage. Det er noget så enerverende.

Andre der oplever dette problem? Det skal siges, at det KUN er på denne hjemmeside, at jeg oplever problemet.

Mvh. 
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 10:04
Det er ikke noget jeg har været udsat for (som fortsat daglig bruger af recordere). Har du prøvet en anden PC / tablet / telefon og/eller en anden browser?
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 10:12

Der kan jo direkte vælges sidenummer, eller gå en side tilbage.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ingolfstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 10:24
Hej. Scenariet forekommer ikke på forum og andre undersider på recordere.dk.

Det kommer så snart, at jeg vil læse en nyhed, og tilbage på forsiden igen! 

http://www.recordere.dk/indhold/templates/ alt derunder vil jeg mene.

På forhånd tak. 

Redigeret af ingolfstar - 21-Januar-2015 kl. 10:25
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 10:48
Prøver igen :

Har du prøvet en anden PC / tablet / telefon og/eller en anden browser?
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 12:10
Hop til toppen af siden og tryk på logoet hvis du blot vil tilbage til forsiden. Virker hver gang.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 12:26
Jeg kender godt problemet, men har ikke oplevet det på recordere.dk, det kan være skideirriterende og jeg forstår at det er irriterende for dig, da du enten bliver nødt til at ændre browsingvaner og trykke på recerder-logoet, eller finde ud af hvad det lige er for en indstilling i din browser der gør at fejlen opstår.
Har du foretaget nogen ændringer på din browser på det seneste? Installeret en ny tilføjelse eller lignende?

Hvilken browser benytter du?
Jeg benytter chrome, hvor man kan deaktivere de enkelte tilføjelser, for at se om det er en af dem der er årsag til fejlen. Du kan prøve det samme?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af ingolfstar ingolfstar skrev:

Grunden til dette, er at når jeg læser en nyhed, så kunne jeg før i tiden (uanset om det er på mus eller i browseren) trykke tilbage ÉN gang, og derved gik den tilbage til forrige side.

Nu er det anderledes, og jeg skal trykke, måske 5-6 gange, før at den vil gå tilbage. Det er noget så enerverende.

Der må være noget galt med din browser.

Har lige prøvet at læse mig gennem nogle af nyhederne og gået tilbage med "backspace" på mit tastatur. Det virker fint.

Klaus
(oldgammel computer med Firefox 34.0.5)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Looklight Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Sted: Denmark
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Looklight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 20:52
Ingen problemer her med Firefox.
Panasonic TH-42PZ85

Panasonic DMP-BD55

Kiss VR-588

Onkyo TX-SR706

PS3 m500Gb hdd

Focal Sib XL 5.1
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 21:04
Hej Ingolfstar

Det lyder som et irriterende problem!

Recordere.dk kører dog - lidt tid endnu - på den gamle internet-teknologi.

I den hoppes fra side til side, ved at trykke på links (billeder, tekster og menu), og et tryk på browserens tilbage-knap hopper tilbage til forrige side.

Sådan har det været siden 2006, og teknologien bag hjemmesiden kan ikke trylle: Det er derfor også 2006-teknologi som siderne præsenteres med.

Hvad der er årsag til problemerne hos dig ved jeg ikke, men der er ingen ændringer på recordere.dk, der kan påvirke browserens tilbage-knap.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ingolfstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 08:09
Hej Lars og i andre.

Tak for nogle gode og modne svar. 

Jeg plejer ellers at have rigelig styr på disse ting, dog er det KUN når jeg besøger recordere.dk og læser en nyhed, og ønsker så at gå tilbage til forsiden (enten backspace eller mus tilbage eller blot piletast i browser) jeg bruger google chrome nyeste udgave..

Det er pludselig opstået(selvom alt jo gør det) Men er noget så enerverende.

Jeg må bruge recordere knappen i min bogmærkelinje og ellers omlægge min internet færden på dette dejlige site!

Kan i have en rigtig god dag.

Mvh.  
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af ingolfstar ingolfstar skrev:

Det er pludselig opstået(selvom alt jo gør det) Men er noget så enerverende.

Der var skam intet negativt i mit svar. Forsøgte blot at forklare, at der er ikke noget recordere.dk som - med den teknologi siderne bygger på - er i stand til at påvirke din browser på den måde du beskriver.

Du er umiddelbart alene med de problemer, men hvad det skyldes er straks sværere at pege på.

Det kan vel være alt fra virus og malware på computeren, over antivirus, til andet der er installeret som påvirker browsernes funktion.

/Lars

Redigeret af Lars - 22-Januar-2015 kl. 10:25
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu