recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recordere.dk lukker ...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Recordere.dk lukker ...

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Recordere.dk lukker ...
    Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:46

Recordere.dk lukker ...

Hvad, Hvor, Hvorfor ??? 

Det var dog en drastisk måde at fortælle om - heldigvis - kun to timers lukning. 

Lars  Smile

Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:48
Da jeg læste overskriften, måtte jeg lige se om det var blevet den 1 april.LOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:53
Ja pyha , der kan man se hvad en overskrift kan gøre ved en...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 11:56
Wake-up-call, intet varer jo som bekendt evigtLOL
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 15:08
jeg sad bare og tænkte "HVAD?! det kan da ikke passe!" - og bagefter kom jeg til og tænke på om det var fordi de ville skifte navn? men det var som nævnt bare lidt nede tid ;b
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2009
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 15:47
rolig rolig, siden genopstår som iRecordere.dk ;-)
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 15:55
Ja FØJ da for en overskrift! Jeg tænkte også: HWA' Fa'en? Recordere.dk lukke?? Nåh, men så må vi jo bruge pausen ovre hos "naboen", digitalt.tv!

Og nu er det også gjort endnu mere besværligt at skrive kommentarer på Nyhedssiden, synes jeg. Udover, at der skal tastes mailadresse og brugernavn, skal man nu også til at prøve at skrive de mærkelige, ulæselige bogstaver for at få smidt kommentaren. Få det dog lavet således, at når man er logget på forummet, at man så også uden videre kan smide nyhedskommentarer, tak!
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Og nu er det også gjort endnu mere besværligt at skrive kommentarer på Nyhedssiden, synes jeg. Udover, at der skal tastes mailadresse og brugernavn, skal man nu også til at prøve at skrive de mærkelige, ulæselige bogstaver for at få smidt kommentaren. Få det dog lavet således, at når man er logget på forummet, at man så også uden videre kan smide nyhedskommentarer, tak!

Bare opret et login til Disqus, Facebook, Twitter eller nogle af de øvrige.

Så kan du kommentere løs, det giver tilmed den fordel at du kan abonnerer på email når nogen svarer på en kommentar osv. Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af rawi rawi skrev:

Hedder siden ikke allerede det med alle de løse rygter som der konstant kommer på forsiden og som min indbakke spammes med?Ouch
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 18:07
Heldigvis står der ikke noget om Recorder.dk..... Så den bruger jeg bare istedet for!!

---------------------

Thomas K
Til top
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helmuth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Hedder siden ikke allerede det med alle de løse rygter som der konstant kommer på forsiden
JO Cry og nu sørme også med nyheden om at 'TV2 holder krisemøde efter flyulykke' Confused Sørme relevant nyhed ....
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af rawi rawi skrev:

.......
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu