|
Recordere - Teck-nyheder eller blot et nyhedssite? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige nu ser jeg kun den med at bade mindre.
Og måske noget med Tesla ikke skal køre når der mangler strøm i et eller andet land
![]() |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad sker der for nyhedssiden? Synes, man er begyndt med at lave almindelige nyheder, som man ser på netaviserne. Dette synes jeg ikke, kan være rigtigt.
Den gamle med, at "Du kan da bare lade være med at læse, holder jo ikke. Fordi, så kan man jo ligeså godt stoppe med at bruge recordere, hvis det er den vej man skal... Det burde KUN være teknik/elektronik-nyheder, synes jeg! Der er godt nok en anden, lignende tråd i forummet, men den omhandler KUN selve forummet, så derfor oprettede jeg min egen tråd.
Redigeret af mnielsen - 09-December-2022 kl. 06:05 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |