recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recordere - Teck-nyheder eller blot et nyhedssite?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Recordere - Teck-nyheder eller blot et nyhedssite?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2022 kl. 19:37
Det er jo svært at kritisere nyheder, som man får gratis :)

Jeg tænker, at redaktionen nok har en idé med de historier, de lægger op, men det skader selvfølgelig aldrig med en melding fra læserne.

Jeg er med i flere grupper på FB, men dette forum kan noget helt andet: Der er fx stort set aldrig så lange og grundige indlæg på FB, som jeg ser her i forummet. Og det "besværlige" sorterer også de mindst interesserede fra, så når man endelig får et svar, er det som regel meget mere kvalificeret - og man slipper for de små dumme kommentarer, der er mange af på FB.

Så jeg håber, at det forum holder et stykke tid endnu!


Redigeret af ThomasP - 10-December-2022 kl. 19:38
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2022 kl. 10:07
Kære alle.

Recordere.dk lytter da altid til vores læsere. Men vores valg omkring hvad nyheder / anmeldelser vi bruger er noget som vi tager udfra en bred interesse. Blot til info er nyheder om elbiler og energipriser og forbrug meget læste.

Betyder det at vi forlader vores kerneområde omkring forbrugerelektronik og AV-udstyr. Nej da - Overhovedet ikke. Om få uger rejser vi til CES i Las Vegas for at dække de mange spændende nyheder der kommer på markedet i 2023.

Når det gælder forum, så er det jo brugerne der bestemmer hvor aktivt det er. Vi kan ikke ændre den brugeradfærd der er omkring sociale medier som Facebook, Reddit, Twitter osv. En ting der også bestemmer om et forum er populært eller ej, er måden som brugerne taler til hinanden, og der kan vi desværre godt mærke både på forum og i kommentarerne på artiklerne, at tonen til trods for at vi modererer er blevet mere harmfuld. 

Mvh.

Jens Hummelmose
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu