|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() Sendt: 22-September-2008 kl. 00:10 |
Jeg er godt nok ved at gå op i spåner over Recording Service (det er et Plugin til DVBViewer). Det er begyndt at sige at der er en optagelse igang, men det er der ikke. På en anden maskine er servicen stoppet, og jeg kan ikke få den til at starte igen. Den står til automatisk start. Et andet problem er at jeg har en fast manuel optaglese hver dag (Fjernsyn for dig), den kører fint i dagevis, men pludselig er den deaktiveret
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal aktivere service pluginen i drop down menu'en, og så skal den stå til autostart i tray'et..
![]() Dræber du DVBviewer kan det skabe problemer...Måske skal du i i services.msc og finindstille servicens recvovery ops... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvordan er din "driftmodel" med hensyn til optagelse?
Lader du sommetider selve DVBviewer gå med i Dvale, altså med DVbviewer kørende? Det er min oplevelse at DVbviewer ikke kan holde til det, derfor anvender jeg altid manuel start og nedluk af DVBviewer. Dvs. når man ikke skal se noget mere, afsluttes DVbviewer manuelt. Power mangemnet kan så sørge for at sætte HTPC-en i slumre-mode. Det virker også i forhold til recording service, hvis der ikke er nogen optagelse i gang, lukkes ned af power mangement. Der er en situation mere, det er når EPG-data skal hentes via nettet. I denne proces skal dvbviewer startes, men det er så heldigt at importprogrammet kan afslutte DVbviewer efter endt import af EPG-data... I denne kørsel en gang i døgnet kunne der lægges en genstart af HTPC-en. Altså en gang i døgnet får man resat systemet... Er det egentlig ikke også det MCE gør??? Disse tiltag vil jeg mene kunne stabilere "driften" og måske undgå nogle af de fejl du har... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |