Efter at have bøvlet med de første 100 ting med min Mediacenter opgav jeg det hele, og tænkte at jeg altid kunne bruge den, hvis jeg en sjælden gang skulle optage noget. Men det virker selvfølgelig heller ikke.
Jeg har prøvet at lave en timer optagelse, efterlade Mediacenter i hovedmenuen, og sætte computeren i standby. Lidt før det programmerede tidspunkt vågner computeren op og optager også programmet, men efter endt optagelse lukker den ikke ned igen.
Jeg prøver så at sætte standby til 15 minutter inde i power håndteringen i kontrolpanelet, men det gør heller ikke nogen forskel.
Til sidst prøver jeg så at afslutte Mediacenter efter jeg har programmeret en optagelse, og derefter sætte computeren i standby. Dette resulterer i at computeren vågner kort tid før optagelsen skal finde sted, kører et par minutter, og derefter lukker ned igen, før optagelsen går igang.
Når man så starter computeren op igen, og kigger i scheduled recordings, står der en eller anden latterlig undskyldning om, at programmet ikke er blevet optaget, og at det sikkert vil virke, hvis man genstarter computeren. Det har jeg også prøvet, og selvfølgelig virker det heller ikke.
Sprøgsmålet er nu: Er der nogen der har et godt råd, eller er dette blot atter en af de ting i MCE der aldrig kan komme til at virke?
Redigeret af jokkemokke - 13-April-2006 kl. 19:35