recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - recover dvd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketrecover dvd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Direkte link til dette indlæg Emne: recover dvd
    Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 15:40

Hej

Jeg har købt en acer 5220 bærbar og vil gerne lave recover dvd men kan ikke lige finde udad det.

Er der en flink sjæl der kan og vil hjælpe mig med det?

Mvh
Svsommer
Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2004
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2007 kl. 19:04
Nu er det godt nok en måneds tid siden jeg hjalp en kollega med at lave en factory backup disk på en Acer, efter den havde været brugt et halv års tid. Men jeg mener at huske, hvis man trykke "Alt" og "F10" ned, kommer man ind i menuen til at vælge forskellige former for Recovery, bl.a til disk. 
PV
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2007 kl. 09:46

Som jeg kan forstå er hd delt op i 3 dele hvor recover delen er på den ene del ca 10gb men hvordan gør jeg hvis jeg vil have formateret c drev og geninstalleret styresystem?  

Mvh
Svsommer
Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2004
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2007 kl. 10:56
Da DVDen med fabriksindstillingerne var blevet brændt, satte jeg den bare i drevet. Genstartet pcen, derefter formaterede den automatisk C-drevet, og kun C-drevet. Derefter begyndte den at installere Windows og de andre ting, som om det var en ny pc. Bare husk at at alle dine dokumenter, musik billeder, mm. er væk.
PV
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu