Det er et lille finmekanikersæt som også bruges til ure og mobiltelefoner, så jeg vil lige lure Silvan næste gang jeg kommer derind.
Men XL byg beviste lige hvorfor de er min favorit værktøjspusher, "Skal det være 5, 6 eller 8?" haps, så var der en 6'er ved kassen. 18,50 kr. og så var jeg kørende ......
Skruerne kunne de ikke klare, men problemet var egentligt også mest at få fjernet dem der var.
Men det lykkedes ikke at starte den gamle op på det nye print heller ikke med det kabel Jimmi anbefalede. Ja, jeg er villig til at gå lidt langt, så Herning Elektronik og Data leverede lige et demokabel til 149,- kr.
Det er ved at være et dyrt crash, men et økonomiprogram til 18.000,- kr. og en forretningsplan gør det værd at prøve lidt forskelligt.
Den er dog kommet længere på det nye print, det skal siges at den nye harddisk ikke var formatteret inden jeg prøvede printet, men den stod og tikkede lidt, så der var en form for liv.
Jeg har ikke bestemt mig for frydermetoden endnu eller om jeg skal satse på at Getmore eller Maxtor kan sparke liv nok i den til at jeg kan hive de vigtige dele ud, men man kan sige at der ikke er noget der er livsvigtigt, så jeg overlever som nok, det er bare møgirriternde.
Nå men jeg har selv bygget computere og hjulpet andre i over 10 år, så det med nyinstalleringer er jeg ved at være hård til og ryddet op på min harddisk, det må jeg sige at jeg fik