recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Red Dead Redemption
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRed Dead Redemption

 Besvar Besvar Side  <1 101112
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af Smed89 Smed89 skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Den sidstnævnte er jo en stor irriterende fejl.
Ellers er der småfejl, som man godt kan leve med..dog er spillet alt for langtrukken og uinteressant...og alligevel en kæmpesucces..og der kommer flere af dem, det er helt sikkert..

Synes nu ikke det er langtrukken, men derimod en rigtig fed historie. Det er længe siden jeg har spillet det, indrømmer jeg gerne, men overordnet er jeg godt tilfreds.
 
Jo, der til sidst med de der lortebaner med familien, og hvor man skal spille hans søn til sidst (har ikke spillet det endnu).

 
Og at den ikke lige gemmer når du mener den bør, er jo bare en charme ved spillet Wink
 
HAHAHA Godt forsøgt!
 
 
 
 


Redigeret af amorbavian - 08-August-2010 kl. 19:32

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 17:55
Nu har jeg fået spillet en del i dag, og er kommet til de dér "familie"-missioner, og må (desværre) gi' dig ret, amorbavian. For satan hvor bliver det ensformet og trivielt at skulle "opdrage" sin søn..

Men anyways, synes jeg det var godt indtil jeg kom til dem

En anden bug jeg først har opdaget er, når jeg stjæler en andens hest mens han sidder på den, så forsvinder hesten idet jeg flår ham af den??.. Det er lidt latterligt..
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 101112
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu