recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Red Dead Redemption
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRed Dead Redemption

 Besvar Besvar Side  <1234 12>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2010 kl. 18:18
Har lige bestilt Red Dead hos the hut for 308DKK. Kan ikke finde det billigere...

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 13:26
Det kan maaske overbevise Klondika, at Gamereactor virker ret begejstrede for det hele:
 
 
Ellers har Coolshop ogsaa Limited Edition til 429 saa vidt jeg husker...
Jeg fandt det dog ikke noedvendigt at bruge 100kr ekstra for LE.

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 13:39
hvad indeholderden? Altså LE.
 
Jeg tror dog at jeg venter til senere på året med RDR. På trods af at jeg er studerende og egentlig har masser af tid til spil er der desværre ikke tid til dem alle (haha).
 
Listen med spil jeg godt kunne tænke mig er vokset forholdsvis stor og E3 kommer om en måneds tid med endne flere titler.
 
Desuden kommer LA Noire også, som vist også er lavet af Rockstar, det handler dog bare i 1940'erne hvor man er detektiv. Spillet skulle have mindre fokus på den lidt urealistiske action der typisk findes i GTA spil og mere fokus på detektivarbejdet. Eh og ja, spillet er et sandbox/free roam ligesom GTA spillene.
 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 15:44
LA Noir har ogsaa min interesse, og GT komme vel ogsaa? Puha igen masser af tidsslugende spil og saa lidt tid...det evige problem...
 
Men Steffen, jeg synes klart at du skal faa RDR saa vi kan have en Recordere Outlaw bande online!

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 17:08
Haha ja det kunne være fedt, men eh.. BC2 æder alt min tid lige for tiden, også har jeg også fået en PSP og er gået igang med MGS:Portable OpsApprove Hvis økonomien siger god for det, kan det da godt være at RDR bliver det næste spil også kan vi godt pjatter rundt med onlinedelen.
Til top
ainG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 18:03
Hey, jeg er kommet meget i tvivl om, hvorvidt jeg bør købe Limited Edition-udgaven af spillet eller ej. De ekstra penge, som den koster, er som sådan ikke noget problem, og jeg synes også, at det er noget interessant bonus indhold, man får med, men det er lige netop også dette bonus indhold, som har fået mig til at overveje, om det virkelig er en god ide at vælge Limited Edition frem for den normale version. For jeg har lidt fået det indtryk, at "The Deadly Assassin Outfit", "The War Horse" og "The Golden Guns Weapon Pack" giver en alt for stor fordel i spillet, at en stor del af udfordringen simpelthen bliver taget væk, og det ønsker jeg bestemt ikke, men jeg vil gerne samtidig gerne have det fulde spil, hvis I forstår. Hvordan ser I på det?
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 18:14
Jeg kan garantere dig for at udviklerne ikke giver væsentlige fordele til nogle spillere.
I Battlefield: Bad Company 2 fik man også lidt ekstra våben og sådan i LE, men det er ikke noget der gør at man er væsentlig bedre end de andre, det er bare alternative våben.
Til top
ainG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 18:22
Men så alligevel, har du set, hvad de tre bonus ting gør? Det virker som om, at du får det en del lettere med dem. Og samtidig kan jeg ikke finde ud af, om man kan opnå de tre bonus ting i den normale udgave bare på et senere tidspunkt i spillet. Jeg har set folk påstå det, men også folk, der påstår det modsatte, så jeg kunne egentlig godt bruge lidt afklaring på det punkt, hvis det er muligt. 
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 18:27
Jeg har ærligt talt ikke kigget på disse bonus. Jeg kan dog bare ikke forestille mig at udviklerne gør det væsentligt nemmere fordi, det plejer typisk bare at være alternativer til noget der er i spillet, som er på lige fod. Men eh.. Du kan jo prøve at vente lidt med at købe det, også se hvad folk de siger. :)
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 09:41
Indroemmet at  de lyder lidt vilde de ekstra outfits o.l. man faar, men jeg regner det er noget man hurtigt kan skaffe sig ved at spille - der staar ingen steder at de er eksklusive for LE. Som der bliver naevnt, er det jo heller ikke sjovt at faa tingene "foraeret", man skal arbejde for dem. :)

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 22:30
Nu plejer pointen at være, at man får tingene eksklusivt (?), men at der så bare kommer andre alternativer som minder om/kan følge med.

Tag f.eks. BC2, man starter med WW1911 pistolen i LE - og den er rimeligt heftig, men omvendt får du senere en god pistol så WW pistolen er jo bare et alternativ.
 
Er det dog et større problem kan man bare lade være med at købe LE - det er jo ikke noget specielt..
Til top
ainG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2010 kl. 17:34
Hmm, det er godt nok svært. Jeg tror, valget falder på Limited Edition ud fra opfattelse, at Rockstar næppe ville putte game breaking bonus indhold i deres spil. Smile 


Redigeret af ainG - 14-Maj-2010 kl. 17:34
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu