|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Forfatter | |
I.N.D.Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Mange har nok læst den for længst, men dem som ikke har, skal da lige have muligheden for at læse anmeldelsen at spillet: http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/78017/Red+Dead+Redemption/
Det bliver stort at modtage spillet fredag
![]() |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg haaber bare jeg har det inden naeste fredag, da det er bestilt fra thehut...
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Damn nu har jeg virkelig også lyst til at få fat på det her spil!!! Hvor bestiller i? Jeg skal bare ha' det billigste (damn SU) og er det ikke fra thehut?
|
|
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
thehut er 35 pund ca. 310kr. Ik' så slemt, vel?
Mit er blevet sendt i dag, men jeg ved, at tolden/posten i Sverige nok beholder den over weekenden
![]() |
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Hvad med www.shopto.net ? Deres spil plejer at ligge på omkring 310kr
|
|
![]() |
|
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Ahh, det er ikke så galt.. Kunne være man skulle gøre det.. uhhh..
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Shoptonets var lidt dyrere - en 50er ca - men der er så ikke risiko for told..og generelt er der måske en dags hurtigere levering..er min erfaring..Men det tror jeg slet ikke afhænger af butikkerne, de sender faktisk altid samme dag, og sikkert med samme service (Royal Mail)..det er mere efter hvor lang tid tolden skal kigge på pakken..
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
I.N.D.Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Hvis folk sidder og keder sig lidt (evt. på arb) så tag et smut forbi http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news
og læs Red Dead Redemption: A Month of Multiplayer with Rockstar Games super cool ide Rockstar har fået med at lave et trophy man kun kan få hvis man skyder en af Rockstar's medarbejdere eller skyder en som tidligere har skudt en.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ahhh.. Skulle lige til at bestille hos thehut, men nu er deres pris 39 pund...
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå, det blev hos gameplay til 37.99 pund. Men længe siden jeg har købt et ps3 spil så det må opveje det :)
Det kan da ikke nå at komme til fredag når jeg bestiller idag vel?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
INDY
Det har de ogsaa i GTA..i hvert fald i THE LOST AND THE DAMNED..det lykkedes mig at nakke en af dem..faktisk som en af mine foerste kills :)
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Der kan man bare se |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |