|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 17:06 |
|
Er der nogen der har en god ide til hvad der skal bruges for at klippe i HD materiale (.TS filer med undertekster)?
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5363 |
![]() |
|
Ja, jeg vil også gerne have tip, stillede samme spørgsmål i denne tråd: Har i mellemtiden fundet ud af at undertekster godt kan trækkes ud med ProjectX, ved at angive TTV's stream til PES(&Sub)-ID/PID list, og sætte flueben i Collection has prioity ved demux. Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10597 |
![]() |
|
Prøv med Videoredo. Jeg har selv programmet, men ved dog ikke om det understøtter HD materiale. Under alle omstændigheder kan du dog kun klippe enderne af med dette program, og ikke klippe i midten, hvis du vil bevare underteksterne. Edit: Har lige tjekket, og Videoredo understøtter faktisk redigering af HD materiale, men stadig med de begrænsninger der er nævnt ovenfor. Flemming Redigeret af fltk - 14-Oktober-2008 kl. 20:15 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Dette program kan gøre det.
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.videohelp.c om/toolsimages/ts_packet_editor_984.jpg&imgrefurl=http:/ /www.videohelp.com/tools/TS_Packet_Editor&h=596&w=76 0&sz=120&hl=da&start=3&um=1&usg=__eO3TT7 pEXonEPmti-GgojuAAc0Q=&tbnid=v4SqM5krCCeFuM:&tbnh=11 1&tbnw=142&prev=/images%3Fq%3Dts%2Beditor%26um%3D1%2 6hl%3Dda%26sa%3DN @fltk: Jeg kunne ikke bruge Videoredo i en gammel version, men dvs. den nye kan du få undertekster med? |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5363 |
![]() |
|
VideoReDo understøtter ikke H.264/AVC materiale (endnu) Skal have prøvet med Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10597 |
![]() |
|
Nu findes der jo flere HD formater, og på Videoredos hjemmeside står der blot, at programmet understøtter HD editing. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, med de formater som programmet understøtter, og de redigerede filer kan afspilles med f.eks. VLC Player med undertekster. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
VideoRedo kan ikke H.264/.TS og de kan ikke undertekster (det kunne de ihvertfald ikke i den version som jeg har, og det er den samme som ligger på deres hjemmeside fra juli 2007)
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Bjur Jeg kan ikke få linket til at virke |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Har netop sat den over og koge med en HD, vender tilbage med resultatet |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Desværre Efter en god ventetid (det er vel ok når det er HD) så kommer der en .EDL fil ud af det. Den virker faktisk fint i DVBViewer, men ingen undertekster Det kan selvfølgelig være en eller anden opsætning jeg har overset, så hvis andre gider prøve også, så ville det være fint |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er muligt, at Videoredo ikke kan redigere H264/TS materiale, men undertekster har programmet ingen problemer med. Jeg har redigeret masser af mine DVB-T ts optagelser fra DVBViewer med dette program og bevaret underteksterne. Jeg beskriver gerne hvordan, hvis du er interesseret. Flemming Redigeret af fltk - 15-Oktober-2008 kl. 07:19 |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |