|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Jeg er ihvertfald interesseret
![]() Legede på et tidspunkt med ProjectX men syntes virkeligt ikke jeg kunne få det til at virke ordentligt. Havde også problemer med underteksterne der, da de blev spyttet ud i et underligt format. |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Okay, men kan også se du selv har fundet programmet TS_Packet_Editor. Det virker. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10597 |
![]() |
|
OK, here we go: 1. vælg start- og slutpunkter på filmen 2. klik på menupunktet "tools" i overkanten af Videoredo og vælg "trim and copy source file" 3. skriv destination og navn på den trimmede fil 4. tjek "use selection markers" 5. klik på "start copy" og tag dig en kop isthe mens du utålmodigt venter på at Videoredo gør arbejdet færdigt Herefter har du en fil(m), der bortset fra længden indeholder nøjagtig de samme data som originalen. Hvis den indeholder DVB-T undertekster kan den afspilles med VLC Player med undertekster. Hvis målet er at lave en DVD, kommer du ikke uden om at demuxe filen med ProjectX, som du så lige så godt kan bruge til at trimme filmen med i stedet for Videoredo. Der er en fortrinlig guide her http://dreambox.ingmar.dk/Eguide.asp. Jeg foretrækker at bruge Rejig til at lave DVD struktur, fordi programmet er utrolig nemt og hurtig og understøtter DVB-T undertekster i SUP format. Eneste hage ved programmet er, at man ikke kan lave menuer. Kapitler kan man lave med et simpelt notepad dokument, hvor man vælger det antal frames hvor kapitlerne skal placeres. Husk at bruge Rejig version 05d, som kan downloades her: http://www.videohelp.com/tools/ReJig?oldversions=1#download. Nyere versioner crasher desværre lige før processen er færdig. Hvis det ikke er DVB-T undertekster der er i filmen, men derimod undertekster som hentes fra en teksttv side, som man kender det fra f.eks. TV1000 og Canal Digitals filmkanaler, skal du i ProjectX vælge den teksttv side, hvor de danske undertekster ligger og vælge output formatet SRT. Dette format understøtter Rejig desværre ikke og man kan i stedet bruge f.eks. DVDLab eller Tmpgenc DVD Author. Også dette findes der guides om på nettet. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Prøved nu den nyeste version af VideoRedo: Fik fejlmeddelelsen: H.264/AVS Videostreams are not yet supported Prøvede igen ProjectX, fik meddelesen: Error while decoding frame TSPacketEditor kan godt H.264, men ingen undertekster (jeg ved ihvertfald ikke hvordan man får dem med) Så status for H.264 editing er: VideoRedo kan ikke H.264 ProjectX kan ikke H.264 TSPacketEditor kan godt H.264, men ingen undertekster Er der nogen der har andre forslag? |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
Hvorfra ved du TSPacketEditor ikke kan DVB subs. Er ret sikker på jeg fik undertekster med, da jeg brugte det!
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Adobe premier CS4
![]() ![]() |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
|
Status på videoredo med hensyn h264.. Hvis det altså ikke tager alt for lang tid.... Den billige udgave af adobe premiere (elements) kan ikke engang læse *.TS filer.... Redigeret af avh - 15-Oktober-2008 kl. 11:34 |
||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Fordi jeg har prøvet det. Jeg skrev også at det jo kan være at jeg ikke gør det rigtigt, så input er velkommen |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har Sony Vegas Video Platinum, som svarer til CS4, men sidst jeg prøvede med V. 8 kunne den ikke DVB-Subs. Jeg har netop opgraderet til V.9b så det prøver jeg lige |
||
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5363 |
![]() |
|
Nu har jeg fået klippet et par filer (optaget fra BBC HD) med TS_Packet_Editor. Såvidt jeg kan se er alle streams med i den klippede fil. Og derefter demuxet TTV underteksten til .srt med ProjectX Og de kan afspilles på PCH A100, så ![]() ![]() Du skriver du får en .EDL fil ud af det ? Mvh JørgenT |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mit kildemateriale er .TS fra Canal Digital med alle streams, herunder DVB-subs. Det jeg mistænker at du bruger DVB-C med tekster hentet fra teletext. Det er ikke samme måde DVB-T fungerer på Eller tager jeg fejl? |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Sony Vegas 9.0b er også nogo. Crasher ved indlæsning af fil |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |