|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kim spur ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2005 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2005 kl. 21:06 |
Er det ikke muligt at redigere kanalerne i MCE ?
Jeg ville godt både kunne ændre navnet på kanalen og evt. frekvensen. Men jeg har søgt og søgt i både Windows-biblioteket og i registreringsdatabasen, og kan ikke finde den kanalliste MCE har scannet sig frem til. Det er jo ikke til at sætte kanalerne i "rigtig" rækkefølge, bår en del af dem står som "Unknown".... ![]() |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
Det kan du gøre under indstillingerne i selv mce
|
|
![]() |
|
![]() |
Dét var pokkers....Hvor ? Kan se, at jeg kan flytte dem, men omdøbe dem kan jeg ikke hitte.... Kan du komme det lidt nærmere ?
Mvh, Kim |
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Kanalerne i MCE kan ikke omdøbes med mindre de er koblet på en guide. Når en kanal kobles på en guide kanal får den navnet fra guiden, og navnet i guiden kan ændres. Dvs. ingen guide = ingen kanal navne ændring. Mvh Brian |
|
![]() |
|
![]() |
Så er jeg mere rolig. Mente nok jeg havde været omkring i MCE Må så vente til den danske EPG kommer på benene. Men hvor gemmes kanalerne, for de må da ligge et sted ?? Mvh, Kim Redigeret af kim spur |
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Se pkt. 4 i den vejledning jeg har lavet til SageTV, da det er samme
sted i registreringsdatabasen:
http://www.recordere.dk/forum/forum _posts.asp?TID=4455
Uddrag: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\TV System Services\TVAutoTune\TS45-0] KabelTV: "TS45-0" står for "TSDanmark-Kabeltv" Antenne: "TS45-1" står for "TSDanmark-Antenne" Der findes også to andre: "TS0-0" og "TS0-1" - disse benyttes af software hvor landekoden ikke benyttes (SageTV benytter dog landekode 45 - så opret i denne). Redigeret af dkoclni |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Der er kommet et mellemrum ind i dit link, så det virker ikke. Her er det korrekte link: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4455 |
|
![]() |
|
![]() |
TS45-1 findes ikke i registreringsdatabasen.... Mvh, Kim |
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Det skyldes jo nok at du ikke bruger antenne, men kabel tv, jævnfør beskrivelsen..
|
|
![]() |
|
![]() |
Nope...Bruger antenne... /Kim |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Har du sat din MCE TV indstilling til dansk?
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
![]() |
Jow da.... Danmark, antenne, PAL Mvh, Kim |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |