|
Redigering af TV programmer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jan Olsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2017 kl. 21:53 |
Jeg har et Samsung tv og har tilsluttet en ekstern HD. Jeg har optaget et program hvori jeg selv medvirker. Jeg ville gerne redigerer de få minutter ud af udsendelsen og gemme. Jeg kan ikke få hverken min iMac eller min PC til at læse disken så jeg kan se hvad der er på. Er der nogen der har et tip til hvordan jeg får tv programmet flyet fra min harddisk til en af mine computere.
På forhånd tak
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Optagelsen er med 99,9% sikkerhed krypteret, og kan kun afspilles via dit tv.... Desværre.
Redigeret af miri - 23-August-2017 kl. 22:00 |
|
miri
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Glem alt om at tage programmet ud fra den harddisk du har tilsluttet TV'et. Men hvis programmet stadigt vises på DR.DK/tv findes der 2 programmer der kan downloade et program til din PC. De hedder TV4ever og DR.dk Downloader 2. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |