recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Redigering ifm. backup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRedigering ifm. backup

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Emne: Redigering ifm. backup
    Sendt: 17-Februar-2005 kl. 13:48

Kan man på nogen måde 'få fat i' den optagelse, der bliver lagt på HDD i forbindelse med en backup process?

Jeg ville gerne klippe lidt og ændre på billedkvaliteten (smække to én times optagelser fra to DVD'er ned på én DVD) 

Vh Lone

Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2005 kl. 14:56
Du kan bruge "One Touch Copy" muligheden for at lægge optagelsen ind på HDD i en anden kvalitet end den den ligger i på DVD disken. Derefter kan du redigere i den som du vil.

Du kan ikke få adgang til optagelser på DVD-Video skiver på anden måde end ved brug af One Tuch Copy (eller DVD->HDD copy, men det er bare en mere omstændig måde at bruge One Touch Copy på, når vi snakker om DVD-Video diske).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Lone Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juni-2004
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2005 kl. 15:08
Ok, 'one touch copy' har jeg ikke prøvet at bruge endnu, men hvis Copy DVD->HDD er grå, vil 'one touch copy' så være mulig mon? Jeg tror ikke DVD'en er kopibeskyttet som sådan, men nok bare delvis incompatible.
Til top
JesperD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-November-2003
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2005 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af Lone Lone skrev:

Ok, 'one touch copy' har jeg ikke prøvet at bruge endnu, men hvis Copy DVD->HDD er grå, vil 'one touch copy' så være mulig mon?

Ja. Jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke kan finde den funktion i menuer, men det er (i hvert fald på min 5100H) kun "one touch copy" der kan kopiere en finalized video-mode DVD til HD.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu