recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ref. min artikel om Pana 55VT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ref. min artikel om Pana 55VT50

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af titt titt skrev:

Det er bare ok

Du skal ikke love det :-)

Men HVIS du en dag gør, må du godt fortælle om du kan se nogen forskel. Er bare lidt nysgerrig.

Jeg er selv tilfreds med boksen, men tænker om det måske kan blive bedre.
Jeg tror egentlig ikke, at du finder en bedre tuner end YouSee´s, den er i det mindste fuldt på højde med den DVB-C tuner der sidder i VT30Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Der er et medlem, som har bedt om billeder af fjernbetjeningerne fra henholdsvis VT30 og VT50.

Jeg viste den nederste (VT50) til konen, hun spurgte om det er en 300 kroners universalfjernbetjening..........

For søren den er godtnok ikke pæn!

Klaus
Tak for svaret. Har netop talt med en forhandler, som har anbefalet mig følgende ophæng: http://www.ktradio.dk/product_detail.asp?id=2968

Her er afstanden til væggen dog kun 2 cm, hvilket måske er for lidt (enten fysisk eller i forhold til "luft")??

Redigeret af KeWa - 01-Juni-2012 kl. 11:25
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Der er et medlem, som har bedt om billeder af fjernbetjeningerne fra henholdsvis VT30 og VT50.

Jeg viste den nederste (VT50) til konen, hun spurgte om det er en 300 kroners universalfjernbetjening..........

For søren den er godtnok ikke pæn!

Klaus
Tak for svaret. Har netop talt med en forhandler, som har anbefalet mig følgende ophæng: http://www.ktradio.dk/product_detail.asp?id=2968

Her er afstanden til væggen dog kun 2 cm, hvilket måske er for lidt (enten fysisk eller i forhold til "luft")??
Jamen som jeg ser det, så må den enkelte gøre op med sig selv hvad denne mener er det rigtige beslag. Det jeg bare mener er jo, at der ud over blæserne i overkanten af panelet , at men at der længere ned af panelet er ventilationshuller, som i mine øjne også skal have en "luftstrøm".Smile

Redigeret af Hother - 01-Juni-2012 kl. 11:48
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Netstikket rager 2,5 cm bagud, så det er den mindst mulige afstand til væggen.

Overvej at vælge et beslag hvor skærmen kan vippes ud forneden, så det er nemmere at få adgang til stikkene. Det kan Vogels 305, men så er man nødt til at bruge afstandsstykker for at få den rigtige afstand til væggen.

Redigeret af hjernemadsen - 01-Juni-2012 kl. 13:51
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 14:27

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Jeg skal lige tilføje, at hvis I har spørgsmål til TX-p55VT50, så skal jeg efter bedste evne besvare disseTongue

Går HDMI udgangene ikke ud til siden bagpå - fik at vide af en forhandler at jeg skulle overveje en 90 grader vinklet hdmi adapter pga det vægbeslag jeg vil købe til tv'et....
HDMI indgangene er på venstre side af panelet (set forfra). Og nej du får ikke behov for vinklede HDMI stik. Du kan se på billedet herunder, at du ikke kan se mine HDMI stik/kabler, og der er 2 stk. Der er okay pladsSmile

Ok Smile - var heller ikke helt med på hvorfor det skulle være nødvendigt.
Nu kender jeg jo ikke det relevante vægbeslag, men jeg har bare meget svært ved at se et problemSmile

No sweatSmile

Av-connection bruger det nævnte beslag i deres demorum i Sønderborg, så man må antage at det er godt nok og at der er plads til strømstik m.m.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Dvs. den nederste er VT50? Så kan man jo kun give dig ret i dét du skriver i artiklen, det er da et tilbageskridt.

Ja, fjernbetjeningen til sidste års modeller fra Panasonic var faktisk ganske lækker. Afdæmpet design, god tyngde i hånden, og en kant der ligner aluminium. Ok, det er det ikke, det er plastic, men den ser flot ud på sofabordet.

Jeg forstår heller ikke at Panasonic vil være "bekendt" at levere den der nye billige plastic-dims med årets topmodeller.

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Dvs. den nederste er VT50? Så kan man jo kun give dig ret i dét du skriver i artiklen, det er da et tilbageskridt.

Ja, fjernbetjeningen til sidste års modeller fra Panasonic var faktisk ganske lækker. Afdæmpet design, god tyngde i hånden, og en kant der ligner aluminium. Ok, det er det ikke, det er plastic, men den ser flot ud på sofabordet.

Jeg forstår heller ikke at Panasonic vil være "bekendt" at levere den der nye billige plastic-dims med årets topmodeller.

/Lars
Det er måske et led i low cost produktion. Men ja, den er skudt ved siden af, ligger dog godt i hånden. Jeg har dog bestilt en "gammel" remote fra VT30 serien til min nye VT50.

Redigeret af JeTex - 01-Juni-2012 kl. 22:45
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2006
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ashdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 00:39
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

/Lars
Det er måske et led i low cost produktion. Men ja, den er skudt ved siden af, ligger dog godt i hånden. Jeg har dog bestilt en "gammel" remote fra VT30 serien til min nye VT50.

Ja jeg vil så helst have den fra VT50, den har en klar fordel, der er lys i knapperne. Funktion over design, og det er jo bare en remote, det er jo tv'et i skal kigge på ikke remoten.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 00:48
Oprindeligt skrevet af ashdk ashdk skrev:

/Lars

Ja jeg vil så helst have den fra VT50, den har en klar fordel, der er lys i knapperne. Funktion over design, og det er jo bare en remote, det er jo tv'et i skal kigge på ikke remoten.
Og lys i knapperne, er der også på remoten til VT30.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2006
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ashdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 23:01

Oprindeligt skrevet af ashdk ashdk skrev:

/Lars

Og lys i knapperne, er der også på remoten til VT30.

Ok, kunne bare ikke rigtig finde nogen light knap på den fra VT30.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2012 kl. 23:31
Den sidder lige under Menu tasten og lige over I ( Info ) tasten, i venstre side på remoten.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Til top
Terr1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2006
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Terr1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 18:08
Kan i anbefale nogle gode start indstillinger under de 200 timer?
Jeg syns jeg tidligere fandt nogle, men kan ikke finde dem igen. Er det pro1 medpixelorbiter on og så lav lys indstillinger? Regner med at smide breakin dvd på de første 20 timer og indtil de 200 timer holde mig til bluray full screen materiale. Brugte samme procedure på mit px70 har aldrig døjet med rentation ligemeget hvor meget jeg har misbrugt panelet.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu