|
Ref. min artikel om Pana 55VT50 |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det hører jeg også gerne. Jeg modtog mit 50VT50 i fredags, og siden da har jeg både set film med "sorte kanter" øverst og neders og meget tv med "logo". Og det hele på THX Cinema eller THX Bright Room. Håber ikke jeg har skadet tv'et... |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Jeg er lidt hysterisk de første ca. 150 timer. Jeg benytter "Zoom 2" ind i mellem for få en ren skærm uden logo, og desværre heller ingen "Bjælkefilm". Så har jeg en kontrast på 32 på ISFcc 1, og nedsat skarphed og farver et par "Klik". Men jeg har nu heller ikke set noget retension e.lign. Den med "Break in" synes jeg lidt er tidsspilde, men det må man jo gøre op med sig selv
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Terr1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Status: Offline Point: 84 |
||
Break-in dvd'en er vel god hvis man vil have "brændt" nogle timer af tv'et i starten, så man kan komme igang med lidt mere "normalt" brug af tv'et.. dvs. kan se film med "bjælker", tv kiggeri med logo'er osv osv..
Hvis jeg skulle brænde de 200 timer af ved HD materiale ved normalt forbrug, ja så kommer det til at tage noget tid :) Jeg kunne vel i princippet ligeså godt loope en eller anden tilfældig film... Det er kun for at komme op på de 200 timer lidt hurtigere :)
|
|||
![]() |
|||
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
||
Heldigvis ingen logo eller lignende. Jeg agter dog at blive ved med at bruge tv'et - dog mere skifte til Zoom2 for at fjerne logoerne - fra tid til anden.
Flere skriver om Pro1-indstilling. Denne kan jeg ikke finde på mit tv... |
|||
![]() |
|||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
||
Jeg har aldrig været forsigtet med min LG Plasma. Det er endda ret slem til retention. Men har ingen mærker, ingen fastbrænding eller noget som helst.
Kan slet ikke se hvordan man skulle kunne få burn-in på en plasma med almindeligt brug.
|
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
||
Den skal først aktiveres i menuen. THX Bright Room er skrap kost for tv'et de første omkring 150-200 timer, her er lyset og måske kontrasten skruet ekstra op. Dette er stik imod retention venlig indstilling, indtil fosforen er "brændt" til.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
||
Ok tak. Jeg venter med Bright Room. Hvrodan aktiverer jeg Pro1?
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Terr1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Status: Offline Point: 84 |
||
Skal man ikke enable "Advanced isfccc" inden du kan se pro1 og pro2, eller er det noget vrøvl?
Har ikke tv'et endnu, googlede bare ;)
|
|||
![]() |
|||
||
Nej jeg kan kun se
Dynamisk Normal Biograf THC Cinema THx Bright Room Redigeret af KeWa - 05-Juni-2012 kl. 21:42 |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Kan jeg med fordel tænde RULLEBJÆLKEN om natten, så jeg hurtigere "kommer op på 200 timer", og ikke længere skal være så opmærksom på burn in??
Redigeret af KeWa - 05-Juni-2012 kl. 22:03 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |