|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FilmSalgFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 487 |
![]() Sendt: 01-Juni-2009 kl. 10:13 |
Jeg skal finde ud af hvad min forstærker og højtalersystem kan. Hvilken dvd skal jeg smide på for at få en oplevelse? Jeg har altid brugt Saving Private Ryan starten for at vise hvad mit system kan, men er der andet der er bedre? Jeg taler alm dvd og 5.1 sorround |
|
![]() |
|
AlJones ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Starten af Pitch Black hvor rumskibet styrter..
Sent i The Jackal hovr Bruce Willis jager Richard Gere gennem en togstation, især hvor Gere står mellem to skinnesæt og der kører tog forbi ham i begge retninger. Al J |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
300 har også sublim lyd. De første 15 mins er reddi goe..
|
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Har ofte sat Star Wars II på. Scenen hvor Jango og Boba Fett jagter Obi wan gennem asterioide bæltet.
|
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Faldt forresten lige over denne database med gode demonstrations scene.
Ganske vidst en masse gamle film, men stadig et kig værd ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |