|
Rega Planar 3 fra ca. 1980 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rosebowl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2022 kl. 10:15 |
Hej
Er der nogen der kender til Rega Planar 3 pladespiller fra ca. 1980 ?. Det skulle være en af de gode. Den kom frem efter oprydning i et lagerrum, den står som ny. Så mit spørgsmål går på om man skal beholde den eller prøve at sælge den og hvad er den værd ?
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Jeg har godt set man kan få dem stadig, men er det ikke et nyt oplag.
Jeg tænker ikke det er samme model som dem 1980, eller er det mig der tager fejl. |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1761 |
Det er kun farven der er til forskel :), dem fra 1980 (mener nu de kom i slutningen af 80erne) Kom i Hvid og Sort mig bekendt :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
Det er på ingen måde den samme!
Den sorte armafstivning, der ses på billedet var der ikke i '80-85, og motoren er en anden. |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
|
og det er den gamle, har fundet et billede fra 85 hvor den står i baggrunden.
Hvad er den værd ? Og skal man beholde den ?
|
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
Jeg opkøbte for nogle år siden en del stykker og gav 1000-1500 kr for dem.
Jeg rensede motoren, gav dem ny hvid rem og pickup (man kunne da købe et kit til 1000 kr) og solgte dem for 2500-3000 kr. Men tjek om den virker, har du brug for den så behold den, ellers sælg den! |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |