|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jbl bjarne ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 17-September-2008 kl. 09:25 |
er der nogle der ved hvad de forskellige regioner indeholder af undertekster/ sprog
|
|
jbl og jbl og atter jbl. mit setup.
pioneer 5090h hk 1,0 hk 1,3 hk 1,5 2stk front jbl ti10k center jbl tik bag jbl ti6k sub sunfirer dvd pioneer lx-71 sat nokia 9902 s |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
det skifter fra film til film. du kan finde film fra uk og au, med og uden danske tekster her. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=33997& KW=flemming+larsen og fra us her. edit: og her kan du se hvilke film fra us/canada som er regionsfri og hvilke der ikke er. Redigeret af flemming larsen - 17-September-2008 kl. 09:35 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Jeg tror ikke man kan gå ud fra, at en bestemt region er nogen garanti for,
hvilke sprog/tekster der er på filmen. Det siger kun noget om, hvor den kan afspilles. Men hvis vi snakker bluray, så er Nordamerika og Japan region A, mens Europa er B, resten kan jeg ikke huske. |
|
![]() |
|
jbl bjarne ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
er ved at bestille i uk. og ville bare vide om jeg så får danske tekster med. har set at nogle skriver region b1 eller b2 hvad betyder det |
|
pioneer 5090h hk 1,0 hk 1,3 hk 1,5 2stk front jbl ti10k center jbl tik bag jbl ti6k sub sunfirer dvd pioneer lx-71 sat nokia 9902 s |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
i uk, kan du så se de fleste her. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=33997& KW=flemming+larsen b1/b2 har du et link til det? for regionerne hedder a og b. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
har stødt på b1 og b2 flere gange men her er en af dem |
|
|
![]() |
|
![]() |
ok. jeg kan forstå hvis folk på QXL skriver b2, for at vise at det er en region b, og det ikke er alle som kender andet end 2. men b1, skal jeg ikke kunne sige hvad er. men hvis du køber på uk sider, er de fleste region b. det er vist mest amazon som også har region a film. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
tak for hjælpen. nu venter jeg kun på at få mit tv. har købt ved et fælles køb her på siden . pioneer 5090h + blu ray lx-71 får det nok i næste uge
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |