|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 17> |
Forfatter | |||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||||
Fantastisk nyhed Lars.. Sig til hvis du får 2 sæt Hvis det er så nemt og ikke mindst billigt som beskrevet, så vil jeg absolut overveje min oprindelige holdning og sætte sådan en chip i.
|
|||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||||
![]() |
|||||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
||||
Men er der ikke en anden strømforsyning i en amerikansk model ligesom der er på amerikanske receivere?
|
|||||
![]() |
|||||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
||||
Hvis det er den første Blu-ray afspiller, så er det måske ikke noget man med det første kaster sig over - eller hvad?
Den med garantien er nok en anden sag. |
|||||
![]() |
|||||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
||||
Nej, som det fremgår på hjemmesiden hvor de sælges, er strømforsyningen både til 110 og 230 v, så man skal bare skifte stikket. |
|||||
![]() |
|||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||
Dette kit skulle "bare" være at åbne maskinen, afmontere et fladkabel, sætte kittet på, samle det hele igen, og så kører det. Meget nemmere end normalt for den type kodefri kits, der oftest kræver lodning. /Lars Redigeret af Lars - 18-Juni-2009 kl. 20:10 |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||
![]() |
|||||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||||
Det var godt nok årets bedste nyhed ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||||
Det er lige netop det med lodning (og dermed at afspilleren skulle sendes frem og tilbage med den dertil hørende ventetid og ikke mindst garantien mm. som forsvandt som gør jeg normalt ikke har været meget for den slags. Men dette lyder som det helt rigtige, så det bliver meget spædende.. |
|||||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||||
![]() |
|||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||||
Skrive mig op til et sæt
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
||||
Modtog igår onsdag, et stk. Oppo-BD83 regionsfri.
|
|||||
![]() |
|||||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||||
Fra CRTprojectors? |
|||||
![]() |
|||||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
||||
Ja.
|
|||||
![]() |
|||||
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
||||
Med mindre du bor i England, forstår jeg ingenting.
![]() Men tillykke! Glæder mig til at kunne bestille en. ![]() |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |