|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 17> |
Forfatter | |||
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
||
Snakkede med Henry derovre i sidste uge, ifbm. køb af anden Oppo, som sagde, at han havde én på lager, som jeg så fik og at han ventede med at "go live" med den information, indtil han havde fået en stor forsendelse på lager. Nu er han så gået live på hjemmesiden. Redigeret af Bruce - 19-Juni-2009 kl. 09:47 |
|||
![]() |
|||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Så har jeg bestilt en BDP-83 (ikke kodefri) fra crt-projectors... Det kan ikke betale sig at købe den kodefri fra dem... Jeg køber så kittet til 399,- i næste uge...
|
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Anyone? |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Selfølig ville den virke med firmware upgrades, da chipen bare fortælle skive at den er en reg. A afspille eller en reg. B afspille. |
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6390 |
![]() |
||
Bruce: Følger der en almindelig netledning med?
|
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||
Det kan godt være det er mig der er blind, men har vi fået en udmelding om hvornår den præcis kommer herhjemme? Der er vel en del der vælger at bestille i uk nu hvor den er dukket op der, og så købe et kodefri kit. Så har man jo afspilleren ret hurtigt, fremfor at vente på den herhjemme. |
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
![]() |
|||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Det tror jeg ikke der gør, men det er en almindelig apparatledning som man også bruger til computere, så det er ikke et problem... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er netop det jeg har valgt at gøre... For jeg har hørt omkring september. |
|||
![]() |
|||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
||
Der følger en euro mains plug adapter: http://www.crtprojectors.co.uk/oppo_bdp83.htm#Oppo%20BDP-83% 20Universal%20Blu-ray%20Disc%20Player%20to%20Europe Redigeret af zeryus - 19-Juni-2009 kl. 14:04 |
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
||
Et eller andet sted fatter jeg ikke OPPO's politik med at udgive maskinen på forskelllige tidspunkter. I disse globale tider, så må eksempelvis den danske forhandler miste en del penge grundet denne politik. |
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja jeg er helt enig... Jeg ville da egentlig helst handle i danmark, men jeg gider ikke vente 3 måneder mere... |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
||
En dansk forhandler har vel kunnet gøre det samme som crtprojectors.co.uk.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |