recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Registrer BD-fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRegistrer BD-fjernbetjening

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flames Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Registrer BD-fjernbetjening
    Sendt: 02-Maj-2008 kl. 12:35

Hej...

Jeg kan ikke registrer min BD-fjernbetjening??

Har fuldt vejledningen ( http://manuals.playstation.net/document/dk/ps3/current/setti ngs/bdremotecontrol.html)

men der sker ingen ting mens jeg holder "start" og "Enter" nede, som min PS3 siger jeg skal!!

Har så set (er lidt forvirende skrevet) i vejledningen som fuldte med BD-fjernbetjeningen, at der står man skal have opdateret softwaren til en version tidliger end 1.30... eller system softwaren skal være 1.30 eller senere for at man kan bruge sin BD-fjernbetjening.

Hvad mener de... bør det ikke være godt nok hvis man har den nyeste opdatering (har 2.30, men det virker ik) eller skal jeg have indstaleret den gamle 1.30 version også??

Kan selvforlig også være jeg har fået en BD-fjernbetjening, som ikke virker...

Men prøvede så at se om jeg kunne komme i kontakt med min mobil via Administrer Bluetooth® enheder, det virker heler ikke, min PS3 bliver bare ved med at søge og søge???... der sker ingen ting. 

Men mine to controllere virker da... og har fundet ud af, at JA de bruger bluetooth til at kommunigere med PS3´en...

Til top
Per Korshøj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2007
Point: 603
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2008 kl. 13:36
med fare for at virke dum, har du selvfølgelig tjekket batterierne (at de vender rigtigt)
Per Korshøj

Til top
flames Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2008 kl. 15:29

Oprindeligt skrevet af Per Korshøj Per Korshøj skrev:

med fare for at virke dum, har du selvfølgelig tjekket batterierne (at de vender rigtigt)

ja desvære... kunne ellers være rart, hvis det bare var det

Til top
KasperC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2008
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2008 kl. 23:12
Er det ikke den der PS tast man skal bruge?
Med venlig hilsen
Kasper C

Panasonic 42px70 | Playstation 3
PS3 Spil: Ratchet and Clank, Fifa 08, Singstar, Gran Turismo 4 Pro, Grand theft auto 4, Pain.
Til top
flames Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2008 kl. 11:59

problem løst med hensyn til BD-fjernbetjening... gælder om AT læse ordenligt på skærmen og lærer sin PS3 at kende...

Hehe trode ikke der var noget der hed start på BD-fjernbetjeningen... men det er der... såå det virkede da jeg brugte start og enter knappen på BD-fjernbetjeningen... og ikke start knappen på controlleren og enter på BD-fjerbetjeningen, som jeg troede var meningen.

Nu har jeg kun problemer med at finde min mobil via bluetooth..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu