|
Reklamer for Vestre |
Besvar |
Forfatter | |
HQgeN
Super bruger Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-November-2020 kl. 08:37 |
Kære Recordere,
Jeg er normalt typen der ikke har ***s installeret i min browser, da jeg har fuld forståelse for at hjemmesider overlever fordi der er reklamer.Jeg har dog i dag set mig nødsaget til at installeret ***, da jeg var ved at få morgenkaffen galt i halsen over at se Jakob Ellemanns indigneret ansigt plastret op og ned af siderne på mit yndlings hifi medie :-( Er det måske ikke muligt at holde reklamerne til noget emne relateret og lade politik forblive på nyhedsmedierne? Eller er jeg den eneste der synes det er ude af kontekst? :-) |
|
HQgeN
Super bruger Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor i alverden censorere i "ad blocker" (nu har jeg sat et mellemrum ind)
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jakob elle-belleman optræder også på mit yndlingsspil candy crush. Det er temmelig træls, men de betaler vel for det.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |