|
Reklamer i Samsung tv? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
mstensgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2005 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2016 kl. 13:51 |
Hej,
Jeg har lige bestilt et samsung ks7005 men er pludseligt blevet nervøs da jeg fandt nogle få artikler om at der skulle være reklamer på tv'et. Det værste er, at artiklerne ikke er skrevet 1 April ;/ Jeg håber at der er nogen der kan afkræfte det, for det lyder da helt skørt? Mikkel
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej både Samsung, LG, Philips og Panasonic går igang.
Du må tilbage til papiraviser. Nåh nej. De lever mest af reklamer. . De nye reklamer vises dog kun på forsiden af Smart TV, sammen med visning af indhold og apps Også her på recordere.dk ser vi jo reklamer. Redigeret af bentpetersson - 15-Juni-2016 kl. 15:02 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
"Vi" ser ikke nødvendigvis reklamer på recordere, det har vi sådan et lille stykke software der sørger for. Uanset, så er reklamer prisen man må betale for et gratis forum.
Er Samsung tv med reklamer gratis? Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja det er gratis at se reklamerne. Ville ikke EJE sådan et crap TV
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det bliver vel sådan i fremtiden, som med apps og meget andet. Man vil, når man skal købe TV, kunne vælge mellem to modeller. Én 65" til 10.000,- hvor man så skal se på reklamer hver halve time. Og ellers kan man købe samme 65" TV, til 15.000,- men uden reklamer.
M.v.h. |
|
![]() |
|
Jespus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 293 |
Hvis det er prospektet, så bliver det en ren monitor eller lærred næste gang der skal købes et tv til stuealteret.
|
|
![]() |
|
mstensgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2005 Status: Offline Point: 31 |
Det er jeg godt nok overrasket over. Det virker ikke somom det kun er Samsung.
JEg kan dog ikke finde ud af om de allerede gør det i Europa nu, eller om det ikke er sikker de får lov. Uanset hvad, så må man håbe at man kan løse problemet ved at banne et par ip adresser i sin router eller lignende
|
|
![]() |
|
Jeg har nu haft mit samsung fjernsyn i 14 dage og der er ikke reklamer på.
Man skal sige "ja" til en licensaftale separate omkring dette og dette har jeg blot sagt nej til. Tror de kalder det "målrettet indhold". Så man kan blot lade være med at sige ja .. i hvert fald indtil videre ;) Mikkel
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
det eneste der irriterede mig ved de nye TV er f.eks. på mit sony er der nu en KÆMPE dedikeret NETFLIX Knap, og alt er låst fast til google pga. det skod Android TV..
sjovt man laver sådan en NETFLIX branding aftale på et tv.. så der kommer mere og mere af det. |
|
![]() |
|
Deumer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
Uanset hvad, så kommer der ikke et reklame TV inden for mine døre. Jeg ville ønske man kunne disable Smarthub på Samsung TV
|
|
![]() |
|
Deumer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
Så vidt jeg er orienteret er det ikke kommet endnu, det kræver en software opdatering, og jeg tvivler på du kan sige nej til reklamerne når først du har opdateret dit TV
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Dvs at du ikke ser fx TV 2,3,4 ,ARD,ZDF Eller fx ser DR med fx sport med bannere,reklameshirts? Jeg ved godt hvad du mener, men for mig er reklamer ikke noget der generer mig med mindre udsendelse bliver afbrudt Redigeret af bentpetersson - 04-Juli-2016 kl. 17:39 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |