recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reklamer i Samsung tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reklamer i Samsung tv?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
mstensgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Februar-2005
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstensgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reklamer i Samsung tv?
    Sendt: 15-Juni-2016 kl. 13:51
Hej,

Jeg har lige bestilt et samsung ks7005 men er pludseligt blevet nervøs da jeg fandt nogle få artikler om at der skulle være reklamer på tv'et.   Det værste er, at artiklerne ikke er skrevet 1 April ;/
Jeg håber at der er nogen der kan afkræfte det, for det lyder da helt skørt?

Mikkel
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2016 kl. 14:51
Nej både Samsung, LG, Philips og Panasonic går igang.

Du må tilbage til papiraviser. Nåh nej. De lever mest af reklamer.
.
De nye reklamer vises dog kun på forsiden af Smart TV, sammen med visning af indhold og apps

Også her på recordere.dk ser vi jo reklamer.

Redigeret af bentpetersson - 15-Juni-2016 kl. 15:02
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2016 kl. 16:14
"Vi" ser ikke nødvendigvis reklamer på recordere, det har vi sådan et lille stykke software der sørger for. Uanset, så er reklamer prisen man må betale for et gratis forum.

Er Samsung tv med reklamer gratis?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2016 kl. 17:30
Ja det er gratis at se reklamerne. Ville ikke EJE sådan et crap TV
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2016 kl. 18:07
Det bliver vel sådan i fremtiden, som med apps og meget andet. Man vil, når man skal købe TV, kunne vælge mellem to modeller. Én 65" til 10.000,- hvor man så skal se på reklamer hver halve time. Og ellers kan man købe samme 65" TV, til 15.000,- men uden reklamer.

M.v.h.
Til top
Jespus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Point: 293
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2016 kl. 20:13
Hvis det er prospektet, så bliver det en ren monitor eller lærred næste gang der skal købes et tv til stuealteret.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstensgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2016 kl. 21:26
Det er jeg godt nok overrasket over.  Det virker ikke somom det kun er Samsung.
JEg kan dog ikke finde ud af om de allerede gør det i Europa nu, eller om det ikke er sikker de får lov.

Uanset hvad, så må man håbe at man kan løse problemet ved at banne et par ip adresser i sin router eller lignende

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mstensgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2016 kl. 09:42
Jeg har nu haft mit samsung fjernsyn i 14 dage og der er ikke reklamer på.
Man skal sige "ja" til en licensaftale separate omkring dette og dette har jeg blot sagt nej til. Tror de kalder det "målrettet indhold". Så man kan blot lade være med at sige ja .. i hvert fald indtil videre ;)

Mikkel
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2016 kl. 15:01
det eneste der irriterede mig ved de nye TV er f.eks. på mit sony er der nu en KÆMPE dedikeret NETFLIX Knap, og alt er låst fast til google pga. det skod Android TV..

sjovt man laver sådan en NETFLIX branding aftale på et tv.. så der kommer mere og mere af det.
Til top
Deumer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Marts-2015
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deumer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2016 kl. 17:27
Uanset hvad, så kommer der ikke et reklame TV inden for mine døre. Jeg ville ønske man kunne disable Smarthub på Samsung TV
Til top
Deumer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Marts-2015
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deumer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2016 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af mstensgaard mstensgaard skrev:

Jeg har nu haft mit samsung fjernsyn i 14 dage og der er ikke reklamer på.
Man skal sige "ja" til en licensaftale separate omkring dette og dette har jeg blot sagt nej til. Tror de kalder det "målrettet indhold". Så man kan blot lade være med at sige ja .. i hvert fald indtil videre ;)

Mikkel
Så vidt jeg er orienteret er det ikke kommet endnu, det kræver en software opdatering, og jeg tvivler på du kan sige nej til reklamerne når først du har opdateret dit TV
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2016 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af Deumer Deumer skrev:

Uanset hvad, så kommer der ikke et reklame TV inden for mine døre. Jeg ville ønske man kunne disable Smarthub på Samsung TV

Dvs at du ikke ser fx TV 2,3,4 ,ARD,ZDF
Eller fx ser DR med fx sport med bannere,reklameshirts?
Jeg ved godt hvad du mener, men for mig er reklamer ikke noget der generer mig med mindre udsendelse bliver afbrudt

Redigeret af bentpetersson - 04-Juli-2016 kl. 17:39
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu