|
Reklamer i Samsung tv? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Deumer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jo, jeg kan desværre ikke undgå de reklamer de forskellige TV kanaler sender, men her snakker vi jo om reklamer indbygget i selve Smarthubben på Samsung TV, altså uafhængigt af TV kanalerne
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Når apparaterne bliver billigere og billigere og forbrugerne samtidig vælger de billigste, falder indtjeningen.
Det handler om overlevelse og nødvendig indtjening for producenter. Samtidig er det en måde, som virksomheder gennem reklame kan orientere om produkter til kunder. At så nogle bliver irriterede. Ja, de samme personer ville blot hænge deres frustrationer ud på noget andet. Redigeret af bentpetersson - 04-Juli-2016 kl. 17:55 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Deumer ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
|
Tja, det er vel fint nok, men som jeg forstår det så gælder de her reklamer ALLE samsung TV og ikke bare de billigeste, så det gælder også det TV jeg gav 18K for i sin tid. Hvis det skal være fair, så bør det stå klart og tydeligt at det er et reklame TV man køber INDEN man køber det, og det bør kun gælde nye modeller. Jeg er ret ligeglad med Samsungs priser og indtjening, de kan da ikke prissætte et TV og så bagefter kommer og sige det var for billigt og de nu vil spamme mig med reklamer....nooo way, godt jeg har mit AppleTV og streamer via det og kan uden problemer cutter internetforbindelsen til TV'et ;-)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Din analyse holder ikke en meter. Pga mgl display via de trykte medier, forsøger man nu ad bagvejen at proppe alskens reklamer ned i halsen på folk. Det SKAL være frivilligt at være udsat for den slags spam når man har købt og betalt for sit TV ![]() |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Selv de dyreste Samsung TV er i dag utroligt billige i forhold til kvalitetet og teknologi.
Nu er der, som jeg tidligere har anført, en række TVproducenter, der er igang med reklameprojektet. Hvordan kan det irritere, når du ikke har et af disse apparater, hvor TVreklamerne kan dukke op på diskuterede måde? Du kan vel bare nyde dit apparat -ligesom stenaldermanden nyder, at hans økse ikke ruster som de nye :) Redigeret af bentpetersson - 04-Juli-2016 kl. 18:18 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Fordi jeg ikke billiger den skæve udvikling. Og fordi jeg selv skal købe nyt TV når Pioneer'en ikke kan mere.
|
||
![]() |
||
|
Ok. En god tilføjelse, idet jeg jo ved, hvor glad du er for pioneeren.
Et godt råd: Lad så være med at udskifte den! Reklamer var også prisen for et TV2. Godt nok vidste vi, at der kom reklamer, MEN som vi lige læste så har Samsung dog den fordel, at man kan vælge at sige nej. Har I to seneste debatører glemt det indlæg? Iøvrigt er jeg hverken for eller imod reklamer. Som nævnt bryder jeg mig ikke om, når de afbryder udsendelser, samt også når reklamer popper op.. Redigeret af bentpetersson - 04-Juli-2016 kl. 19:33 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
|
Bliver spændende at følge med i hvor længe man kan vælge det fra uden at funktionaliteten i smart hub formindskes eller evt at smart hub først kan bruges når man har sagt "ja".
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Jeg tæller 20 knapper på min Sony-remote, som jeg ikke bruger. Deriblandt en Football-knap og en Social View-knap ![]() |
||
![]() |
||
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
|
Det er da kun godt at nogen gider lufte deres mening om den slags tiltag. Hvis alle var lige som dig havde vi stadig reklamer med høj lyd i s-toget, fordi billeterne er for billige. Du ville ikke kunne starte bilen før du havde set en reklameblok fra Shell på gps skærmen og du ville ikke kunne tænde komfuret uden det spiller en reklame for Jamie Oliver stegepander. Velbekomme :-)
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Det var "gratis" med reklamer. Er et Samsung tv gratis? Og nu TV2 er betalingstv med reklamer, er de røget ud! Klaus |
||
![]() |
||
|
Interessant og samtidig morsomt og godt indlæg, der jo fortæller meget om person og personer. Tak. Og nu vi drøfter marketing - Det får mig til at spørge, om jeg så har ret i, at du vil karakterisere dig selv til at tilhøre gruppen af såkaldte fortidsorienterede mennesker og mere specifikt, gruppen der holder fast på fx elektronik? Vi er jo forskellige som mennesker, hvilket du jo også er inde på. Jeg gætter ud fra de valgte sætninger, at du fx har et ældre TV, ja, også anden ældre elektronik, som du holder fast på på grund af utryghed ved forandringer? Flash svar mig oprigtigt. Redigeret af bentpetersson - 04-Juli-2016 kl. 23:28 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |