|
Reklamer på samsung tv |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2016 kl. 11:14 |
Jeg bliver ved med at få irriterende reklamer på mit samsung tv (UE65JS9505)
Tog lige et billede af det.. Eneste mulighed jeg har fundet for at fjerne det er at afbryde internet som self ikke er en mulighed Kommer et par gange om ugen og har self trykket vis ikke igen knappen hver gang.. Nogen der har noget bud?
|
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan desværre ikke svare dig, men hvornår/hvordan kommer de reklamer?
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Kommer et par gange om ugen og kommer af sig selv..
![]() |
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
OK, men kommer de oven i TV-programmerne eller hvordan sker det?
|
|
![]() |
|
ja.. nu kører jeg med optager dvs hdmi port 1..
|
|
![]() |
|
Altså hvis du ser video over HDMI, så kommer der pludselig en reklame oven i, så man ikke kan se billedet? Det må man da kunne slå fra, men det er self også det du spørger efter. Hvis ikke man kan det, uden at trække netforbindelsen er det da ubrugeligt som andet end monitor. Har du prøvet Samsung support?
|
|
![]() |
|
som man kan se på billede er det blot en reklame der løber hen over skærmen mens man ser tv..
Ville lige høre her inden jeg gik igang med support helvede.. |
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Har ikke mulighed for at afprøve det i praksis, men vil tro at du skal ind og afvise nogle "aftaler" inde under "Terms & Policy".
Note: Your model may say "I disagree with the Yahoo Privacy Policy" instead of "I consent." In that case, make sure to check the box. Taget fra det første link på google: http://cord-cutters.wonderhowto.com/how-to/disable-interactive-pop-up-ads-your-samsung-smart-tv-0160534/ Andre søgeresultater: https://www.google.dk/#q=remove+commercials+samsung+tv |
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
|
Den har jeg prøvet.. Men mit tv har de samme fortroligheds politik enmer som der er på den guide..
Har afslået alle dem jeg har |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
HVIS, det ikke kan fjernes, er TVet kun egnet til skrotning, det skal da i hvertfald ud, og hurtigt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Eller Samsung/Google hives i retten for at krænke privacy
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |