|
Reklamer på Youtube |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
|
SmartTube virker jo ikke uden videre på Apple TV, Google TV mv.
En god VPN koster ikke noget særligt, vel 200-300 kroner årligt efter en gratis prøveperiode. Husk at tjek at de har en VPN til Apple TV og Google TV. Det virker fint hos mig på både PC, Apple TV og Google TV. Jeg bruger NordVPN. Og man kan sagtens bruge VPN i samspil med en SmartDNS på sin medieboks, hvis man også vil have SmartDNS til andre tjenester end YouTube (måske der endda findes en SmartDNS, hvor man kan sætte regionen for YouTube?). |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1042 |
|
Ved ikke hvad du mener med "uden videre" - men den skal jo bare downloades og sideloades for at virke på Android/Google Tv. Fås ikke til Apple TV.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
|
Det var eddermame nemt her.
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Hvorfor ikke bare betale for det man vil bruge? Hvis man ikke vil abbonere er prisen reklamer. |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
|
Vi har tre små børn herhjemme og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at YouTubes markedsføring mod børn er ulovlig efter dansk lov. Desværre håndhæves loven kun når der er tale om klassiske tv-kanaler.
|
||
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Så meget desto mere grund til at betale for det produkt man benytter, istedet for at betale for at undgå at betale for det man bruger. |
||
![]() |
||
|
Jeg betaler ikke for en VPN for at se YouTube.
Selvom man betaler for YouTube, er jeg stadig overbevist om, at deres målretning er ulovlig. Det er alt fra skjulte sponsorerede budskaber til børn og "anbefalinger" til praksis som autoplay rettet mod børn. Men YouTube er svær at komme uden om med børn, ikke mindst fordi så meget af DRs indhold ligger derinde. Hvis børnesektionen i DRTV appen ikke var endnu mere håbløs ringe end DRTV appen i sig selv, så ville tingene være anderledes herhjemme. |
||
|
||
![]() |
||
archfrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 123 |
|
Vil bare lige nævne Mullvad VPN (svensk): deres prisstruktur er ganske enkel (fra deres prisside):
1 måned = €5 euro pr. måned (inkl. skatter). 1 år = €5 euro pr. måned (inkl. skatter). 1 årti = €5 euro pr. måned (inkl. skatter). Blot hvis nogen skal prøve VPN i en kortere tid og ikke har lyst til at betale flere års abonnement for noget som VPN leverandørerne udmærket ved, at kunderne sandsynligvis aldrig får brugt. €5 pr. måned uanset abonnementets varighed. Og jeg har ingen relationer til Mullvad VPN. De har apps til Windows, MacOS, Linux, iOS og Android.
Redigeret af archfrog - 09-Juli-2025 kl. 15:35 |
||
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
|
Tjaae, hvis så bare det var korrekt. Youtube har her for nyligt lukket op for at vise reklamer på premium i deres betingelser, de kalder det sponsorships i stedet for ads, men det betyder at du ikke kan være sikker på at blive fri med et premium abonnement. Løsningen for mig er ad blockers, jeg stoler ikke en skid på at man kan betale sig fra det med premiumløsninger på den lange bane.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5165 |
|
Ja det er da snyd! Jeg ser heldigvis ikke så meget youtube så reklamerne generer mig. Til gengæld blir jeg ustandselig mindet om at google ikke er helt gratis. Jeg har oprettet en bruger, men jeg orker ikke logge in hver gang de minder mig om det.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Jespus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 284 |
|
Man behøver vel heller ikke ligefrem have ondt af de amerikanske tech fyrster fordi de tjener lidt mindre, når vi ikke gider se deres reklamer.
|
||
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 ahorn
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |